Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

18 maj 2011

17 Maj

Grattis Norge pa eran Nationaldag :)

Blivit lite dalig pa att uppdatera har, igen ;P Maste bli skarpning pa detta!
Min helg var en mycket bra helg da min goa Sara var har hos mig hela helgen och halsade pa :) Vi hann med shoppinh, guidad tur i The Capitol, film kvall med Lovisa & Julia, Bday party hemma hos Andrew, Five Guys och mycket mer :)

Uppdatering: Varan underbara lilla Axel fyllde 2 ar i lordags, glomde helt av att skriva om det! Sa var kalas har i sondags med massa barn och vanner till familje, var ett mycket trevligt kalas, men lite sma galet precis som amerikanska kalas kan bli ;P



Bday kid and cake :)

Water sliding is FUN!!! :)

The Family - Olie who didnt want to be in the picture

Idag har jag bara 11 dagar kvar tills jag far satta mig pa flygplanet hem, gud vad jag langtar! Vill aka hem nu.. Pratade med mamma forut, hon och Lars aker till Samos imorgon (onsdag) for att spendera en vecka i solen! Avis ar jag, alskar grekland och hade garna akt dit ocksa :)

Har precis kommit ur duschen. Forst var de Starbucks med Victoria, Ellen, Sarah, Anke, Stella, Janina mfl. Mycket trevligt som vanligt :) Sen drog jag en svang till gymmet och trana, efter det hem och fargade haret pa mig sjalv for forsta gangen. Blev faktiskt riktigt bra med tanke pa att det var forsta gangen jag gjorde det sjalv, sa ar mycket nojd :) Var inte sa svart som jag trodde!

Nu ar klockan snart 12 sa far bli ett lite kortare inlagg, uppdaterar med bild sa snart jag kan!
Imorgon blir det playdate med basta Elin och sen Zumba pa kvallen med Au Pair gruppen, kommer bli en bra onsdag :)

Godnatt alla underbara <3
Over & Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar