Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

19 maj 2011

Au Pair mote - Zumba!!!

Min dag borjade med playdate hemma hos basta Elin med hennes goingar Jordan och Dylan :) Vi lekte massor, pratade en massa skit och at lunch. Ar alltid lika trevligt nar vi har playdates tillsammans for tiden flyter pa sa bra och Elin ar verkligen en underba van, tycker om henne sa mycket <3

Sen akte vi till Olie's Socce Practice men val dar sa var det helt tomt. Har regnat en del idag och de tva senaste tva dagarna, men nar vi kom dit idag sa var det uppehall och solen tittade faktiskt fram lite. Men amerikaner klarar ju inte av lite regn sa det var installt.. Minns nar jag var lite och spelade fotboll, dagar da det regnade sa stoppade man fotterna i plastpasar innan man drog pa sig skorna och sen kunde man spela i regnet utan att bli blot :) Amerikaner ar MESIGA!!!

Nar jag slutat jobba sa vart de chill en liten stund sen vid 18:30 kom Lovisa, Julia, Pernille och Celina och hamta upp mig. Vi akte till dagens Au Pair mote som var Zumba :) Vi var i en gymnastik sal i en skolan, var blandat med folk fran typ 6 ar upp till 50+ typ :) Instruktoren sag verkligen inte bra ut forst nar hon kom in i rummet men sa fort musiken kom pa och hon borjade gora alla moves, assa herregud sicken energi hon hade och hon var riktigt duktig faktiskt :) Har aldrig skakat rumpa och dansat sa mycket pa 60 min innan, herregud va jobbigt, svettigt men ack sa roligt :) En av dom basta och roligaste traningsformerna jag provat och anda har jag provat de mesta i traningsvag ;) Sa alla vi i Au Pair gruppen kommer ha traningsvark imorgon!

Efterat sa gick Jag, Sarah, Lovisa, Julia, Chaterine och varan LCC Melissa till en Coffee Shop och tog en underbar kaffe och pratade en stund. Mycket trevligt avslut pa dagen :)
Nu har jag precis kollat pa ett avsnitt av OTH, insag att jag missat att kolla pa det de sista sa ligger 3 avsnitt efter.. Tack Lovisa for att du paminde mig forut ;)

Imorgon har jag BARA 8 DAGAR KVAR tills jag satter mig pa planet hem till Sverige :) Tiden gar sa otroligt fort, kan knappt fatta! Langtar nat enormt mycket nu, borjat planera in vad jag ska gora hemma. Blir middagar med vanner och familj varje dag kanns de som :) Sen pappas brollop och sa, kommer bli en underbar vecka som nog tyvarr kommer ga alldeles for fort.. :(

Nu ska en trott Sandra hoppa i sang, for imorgon hamtar Marie upp mig 9:50 for att dra pa frukost pa Heidelberg med flickorna, sen ska vi aka och shoppa for varat Bday Party pa lordag och sen blir det lunch hemma hos Clara :) Kommer bli en klockren torsdag!

Over & Out.
Goodnight <3
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar