Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

20 maj 2011

Greys Anatomy Finale

Haft en underbar dag omringad av alla mina underbara vanner har i staterna :-)

Dagen borjade med frukost pa Heidelberg med Julie, Fallon, Marie, Ellen, Sarah och Stella :-) Sen drog jag och Marie till BJ's for att inhandla allt for varan Bday tillstallning pa lordag :-) Shoppade loss for alldeles mycket pengar men de ar mest mat och det kommer ga at da vi blir manga tjejer!!
Sen akte vi till Clara for lunch, traffade hennes foraldrar som ar har ifran Tyskland och halsar pa.

Och som vanligt sa blev klocakn 1 och jobbdags alldeles for fort!!
Men hade en mycket bra dag med pojkarna, som alltid sa gar torsdagarna nar jag jobbar kvall valdigt fort :-)
Hade dessutom playdate hos Julie pa eftermiddagen!

Nu har precis mina goa vanner Lovisa och Julia akt hem, vi har kollat pa sasongs finalen av Greys Anatomy! Mycket bra avsnitt men kan knappt vanta tills nasta sasong borjar ;-)

Ska nu kolla in lite OTH eftersom jag ligger efter typ 3-4 avsnitt :P Sen sangen, ska upp och skjuta Clara till Reagan imorgon bitti da hon ska till Louisiana. Sa hon ar inte hemma i helgen och ar med oss och firar vara Bday's :-( TO BAD!!!

Imorgon ar det bara 1 VECKA tills jag satter mig pa planet hem till Svearike :-)
Sov sa gott alla goingar, I love you <3

Over and Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar