Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

24 maj 2011

My 23 Bday

Hade den basta fodelsedagen pa lange i lordags :-) Kan skriva en hel bok om allt som hande med later nagra sma radera forklara och sen beskriver bilderna sa mycket mer an vad jag kan skriva sa!!

En underbart kvall med underbara vanner! Underbar musik, tarta, champagne, underbart sallskap, oandligt manga skratt, helium ballonger, dans, god mat och basta stamningen :-)




Underbara Marie som jag hade Bday Partyt med :-)



Elin & Victoria :-)




Sen gardagen bjod min underbara vardfamilj pa underbar fodelsedags middag! Dom ar helt underbara, gjorde avslutningen pa min fodelsedags helg till den absolut basta :-)
Tack till alla mina vanner som fanns dar med mig och firade min dag elelr pa nat annat satt visade att dom fanns dar! Ni betyder sa mycket for mig <3

Om 4 DAGAR satter jag mig pa planet hem till Sverige :-)

Nu blir de sangen, gymmet tidigt imorgon!
Over & Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar