Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

3 maj 2011

Light Headed

Igar var en mycket mysko dag.. Bade jag och Heidi kande av yrsel hela dagen och jag holl pa att svimma vid ett tillfalle.. Var ivag pa T-ball med Olie och Willie, nar vi precis kom till bilen sa blev jag sa fruktansvart yr fran ingenstans att jag var tvungen att ta tag i bilen annars hade jag ramlat ihop! Tog kanske 10 sekunder innan det forsvann och fick sen sitta i bilen typ 10 min innan jag vagade kor hem.
Sen senare sa satt jag vid Olie som stod upp, han blev super blek och forsvann med blicken nagra sekunder. Fraga han han kande sig yr och sa da ja, sa han vart yr ocksa. Skit laskigt att vi alla tre kande av det pa samma dag!

Men idag kanns det battre, ar en seg och konstig huvudvark dock men har ej vart yr eller sa an :)
Ska snart aka och hamta Olie i skolan. Nyss atit lunch, nu pratar jag med folk dar hemma och lyssnar pa musik! Axel somnade pavgen hem ifran hans gymnastik klass forut, plutten blir sa trott av det :) hihi

Fick ett mail av Cultural Care igar om att jag senaste den 16 Maj maste ha bestamt ett datum da jag vill aka hem ifran USA. Skit svart ju :P Men jag och Sara ska bestamma nar vi ska dra till Florida nu sa snart vi kan och sen maste jag bestamma hur jag ska gora med resan till Lisa i Cali :)

Om 24 dagar far jag aka hem till Sverige, jag langtar sa otroligt mycket! Ska blir underbart att komma hem en svang och fa kanna pa den svenska sommaren och sa :)

Victoria & Jag pa Third i fredags :)

Over & Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar