Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

2 maj 2011

Valborg i Staterna

Igar var det Valborg hemma i Sverige, kandes konstigt att vara har i staterna da och inte fa fira det..
Men hangde med underbara manniskor igar! Borjade med lite shopping och lunch pa Pentagon Mall med Victoria och Ellen :) Sen drog jag med min goa Lovisa till Target for att sen ta en middag pa McDonalds och sen gora oss iordning for DayGlow partyt :)
Kommer uppdatering om det senare nar jag fatt bilderna av Sara!!

Idag vart en slapp dag, jag och Lovisa sov till 12, sen vart de bara chill hela dagen! Skypat och pratat med manga dar hemma. Sen vid 7 hamtade Elin upp mig och vi drog pa bio. Sag det The Prom, gud sa bra film! Vi bada blev helt kara i en av huvud karaktarerna, sa himla snygg ;) hihi
Tack underbara Elin, Lovisa, Sara, Victoria, Ellen - Ni betyder sa mycket <3

Just nu ar hemlangtan valdigt jobbig, har inte kant av den nagot speciellt men idag kommer mycket bara over en.. Vetskapen om att jag kommer hem en manad gor att jag saknar allt och alla dar hemma nat sjukt, vill bara hem nu!! Miss all you guys, I love you <3
Nu ska jag sova for imorgon blir det gymmet kl 6 :P

Over & Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar