Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

28 april 2011

Tornado Warning = No Zumba

Haft en underbar onsdag fylld med massor av kul saker :)
Dagen borjade med en playdate med Elin och hennes goingar Jordan & Dylan som kom hit och vi akte till en park och lekte. At sen lunch ocksa :)
Nar dom akte hem sa drog jag och pojkarna till Olies forsta Soccer Practice! Duktig han var, for att vara snart 4 ar gammal. Sjalv borja man inte spela fotboll forrens man var typ 6 ar eller nat. Men har i USA ska det borjas tidigt. Medans hans fotboll pagick sa busa jag och Axel med allt och ingenting :) Traffade en jatte sot liten bebis flicka pa 9 manader som Axel bara alskade :) hihi

Sen vid halv 3 var traningen slut och jag satte tva super svettiga och trotta pojkarna i bilen, var nu dags att dra direkt hem till Julie for en playdate med henne barn :) Hann kora kanske 2 min sa sov bada pojkarna, Olie helt utmattad efter sin traning och Axel fick en sen nap sa han vart extra trott med. Val hemma hos Julie sa la vi Axel i Lucys sang och dar sov han i nastan 2 timmar! Olie vakna till liv med en gang och lekte som aldrig forr med framfor allt Cooper :)
Clara och Sabrine kom over en stund ocksa och umgicks med oss, mycket trevligt :)

Sen hem igen och slutade jobba vid halv 6 idag for vi hade Au Pair mote. Plockade upp Lovisa, Pernille (en ratt nya norsk tjej i varan grupp) och sen korde vi anda till Falls Church for att hamta upp Chatrine (en ny au pair fran Danmark). Sa bilen var fyllde med enbart scandinaviska tjejer, vilket aldrig hant forut sa det var trevligt :) Efter att ha stressat till motet da traffiken stoppa oss en aning, sa mots vi av Melissa (varan LCC) och resten av gruppen och far veta att Zumba klassen ar installd pga en Tornado varning!! Inge kul sa vi bestammer att ga till en Coffee Shop precis bredvid och ta en kaffe! Lovisa gick i taket nar vi gick in, for dom hade en RIKTIG kaffe maskin, sa som hon letat efter ett stalle har i USA som kan gora riktig kaffe!! Och jag kan saga att, Starbucks SLANG DIG I VAGGEN!! For detta var sa mycket godare kaffe sa de var galet, tack Lovisa for du overvagde att jag skulle prova en :) Dit har vi absolut inte gatt for sista gangen!



Godaste kaffen jag druckit!




Nu har nyss duschat, blev en jogging rundan nar jag kom hem eftersom Zumban blev installd. Skont var det! Sa imorgon blir de ut och promenera/springa en svang innan jag ska pa frukost med Lovisa, Julie mfl. :)

Om drygt en manad aker jag hem till Sverige i en vecka, gud sa jag langtar! <3
Sen mar jag sa sjukt bra, har bara en sa otroligt bra kansla i kroppen idag! Tror de ar alla mina underbara vanner, vadret och underbar vardfamilj som gor mig lycklig! Och vetskapen om att jag far aka hem till Sverige och traffa alla snart med :)

Vila i frid Zac, du var en underbar hund, sa otroligt trakigt att det skulle sluta sa har <3

GoodNight <3
Over and Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar