Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

24 april 2011

Happy Easter

Happy Easter - Glad Pask pa er alla :)

Dagen borjade kl 8 da jag klev upp och gjorde mig iordning for att aka till kyrkan med familjen. Val i kyrkan sa var det jatte mycket folk, men vi lyckades hitt en bank rad som var ledig :)
Gudstjansten var kanske 40 min och det var faktiskt intressant och riktigt kul. Lite annorlunda an hemma, men det var kul att ha testat! Kommer nog bli fler besok med familjen innan jag aker hem til Sverige!
Sen bar det hem for stor Pask Lunch med vanner till familjen, atit sa mycket sa kanns som jag ska sprangas :P Vi gick aven pa agg jakt med barnen ute i tradgarden, det var kul :)

Idag har vi 26 grader varmt och stralande sol, vilket ar jatte skont :) Borjan pa veckan ska oxa vara fint!
Igar hade jag 8 manader har i USA. For 8 manader sen kom jag till Au Pair skolan i New York.




Lovely Fitzharris Family - Best Host Family <3





Egg hunting :)

Olie with all his eggs :)

Detta far racka for idag!
Over and Out.
KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar