Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

21 april 2011

Not extending...

Nar jag vaknde igar morse, tisdags, dagen efter jag tagit beslutet att forlanga, sa vaknade jag med enorm angest och tomhet over mitt val. Kandes inte alls bra langre, vet inte varfor!
I mandags precis efter jag slutat jobba sa ringde jag mamma snabbt for att beratta att jag bestamt mig for at forlanga och stanna har ett tag till. Sen nar vi lagt pa sa komma alla kanslor och jag borjade stor grata, ingen aning vad som hande, men det blev val for overvaldigande kanske.. Kandes skit tufft men som tur var hade jag min underbara van Lisa pa skype da och hon stottade mig massor!

Min vardmamma Heidi sa igar att men fundera tills idag da och ta ett beslut da! Imorse kande jag samma som igar och jag ville bara aka hem efter att mitt ar e slut. Sa jag tog beslutet att inte forlanga och det kanns sa bra otroligt bra, det var de enda ratta for mig :) 365 dagar ar anda en lang tid att spendera hemifran, fran allt och alla. Jag ar redo att aka hem till Svea-Rike igen och ta tag i mitt liv med allt va det innebar <3

Idag har vi haft en underbar dag har, soligt och 28 grader varmt :) I formiddags traffade vi min underbara Elin och henne vardbarn Jordan och Dylan :) Vi akte till Fryed Pan Farm och tittade pa alla fina djuren. Sen hade vi lunch ute pa en stor oppen gron ang nastan, jatte mysigt var det!
Tack min underbara Elin for du gjorde min dag <3

30 April sa ska jag med mina vanner Sara och Lovisa ga pa ett Dayglow Party. Det ar ett party dar alla bar vita klader och sen gar man vild med farg :P Kastar pa varandra, folk spelar pa trummor med farg pa och liknande, kan nog bli riktigt kul hoppas jag :)

Lat det bli 27 Maj NU sa jag kan fa satta mig pa planet hem till Sverige <3
Kvallen avslutades med ett harligt BodyPump pass, sa nu ar lilla jag valdigt trott och klockan narmar sig 24:00 sa kanske dags att sussa kudden ;)

Godnatt Varlden, saknar alla dar hemma massor <3
Over & Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar