Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

19 april 2011

Extending my year

Sa nu var beslutet taget att jag kommer forlanga mitt ar har i USA och stanna antagligen 6 manader till, blir max 9 manader iaf. Kanns sa himla skont att jag antligen tagit ett beslut da jag velat fram och tillbaka lange..
Tankt och funderat sa mycket sa jag haft huvudvark jamt kanns de som! Ringde mamma forut precis nar jag sluta och berattade, sen nar vi lagt pa dom bara blev allt sa overvaldigande sa jag grat som bara den.. Tur da var att min underbara Lisa fanns pa skype sa hon hjalpte mig massor! Tack underbara van :)
Allt vart sa mycket pa en gang, alla tankar, kanslor och bara de att slippa tanka mera, att jag bestamt mig nu, de var en sadan lattnad!

Var upp kl 5 imorse da jag skulle skjutsa Lovisa till Reagans flygplats for hon skulle flyga ivag pa semester med sin vardfamilj! Somnade dock inte forrens vid 1 inatt sa sov inte mycket inatt.. Men nar jag val droppat av henne sa vart jag ju igang och pigg, sa drog till gymmet en svang. Valdigt skont da jag ej tranat pa en dryg vecka pa grund av forkylning. Va skont att vara Back on track igen :)

Sa jag ska alltsa missa annu en hel innebandy sasong, kanns helt galet och saga sa! Men jag klarade en sasong galant, tiden gick sa fort sa. Och allt de dar finns ju kvar nar jag kommer hem, sa kommer vara annu mer taggad nar jag val kommer hem :)
Langtar sa otroligt tills jag ska fa aka hem en vecka i slutet av maj. Fa pussa och krama pa alla nara och kara, traffa alla underbara vanner, vara med hunden som jag saknar nat enormt och fa vara i stallet med hastarna, sa underbart de ska bli! Sen nu nar jag forlangt sa MASTE jag aka hem over jul, inte en chans att jag missar annu en svensk jul, de gar ICKE!!!

Nu ska en otroligt trott Sandra ga och lagga sig!
Godnatt <3
Over & Out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar