Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

14 april 2011

Gud sa himla svart detta ar!!

Mitt huvud spinner pa som bara den, for jag tanker mer och mer pa om att jag nog kanske ska forlanga mitt ar iaf. Fick verkligen en kick idag da min vardfamilj pratade med sin nya blivande au pair efter mig. Kandes sa fel att dom prata med en annan au pair, att en annan tjej ska komma hit och ta hand om "mina barn". Vet det later dumt, men dom ar ju mina ungar nu ju :)

Funderar starkt pa att faktiskt forlanga mitt ar och stanna antingen 6 eller 9 manader langre :) Vet att jag i stort satt hade bestamt mig for att inte forlanga men. Mitt hjarta och hjarna sager mer och mer att jag ska forlanga och man ska faktiskt lyssna till sig sjalv, for man lever bara en gang!

Men jag ska prata med min vardfamilj och sa hur schema osv. kommer se ut i host och sen aven prata med nara och kara dar hemma! Sa inge beslut an, men vardfamiljen vill ju ha ett sa snart de bara kan fa ett ;)

Nu ska jag ga och lagga mig, nar hjarnan gar pa hog varv sa har sa blir man valdigt trott !!!
Godnatt varlden.
Over and Out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar