Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

13 april 2011

Spring is in the air.

Hej Hopp :)
Hade en jatte mysig helg da min underbara Sara fran Maryland var har :)
Trots att jag ej kande mig helt hundra sa hann vi anda med massor. Vi kollade pa Spring Blossom Paraden inne i DC, var jatte mycket folk och en enda stor folkfest i hela Dc kandes de som :)
Efter att statt ute i ett inte allt for varmt och fint vader i 1,5 timme sa fick vi nog och drog oss till affarerna och shoppa lite :)
Sen motte vi upp varan kara Lovisa och akte for att kolla efter klanningar till Navy Balen som vi ska pa nu pa lordag :) Motte aven upp vara nyfunna vanner Johanna och Jenni :)
Blev en mycket god lunch/middag pa Panera Bread. Sen drog Jag, Sara och Lovisa till Pentagon Mall en stund och sen blev det dags for bio :) Vi sag Source Limit som var helt okej, men valdigt invecklad film sa man fick tanka till rejalt..
Sen blev det hem och sova, vi var alla trotta efter en laaaang men underbart rolig dag!

Pa sondagen klev vi upp vid 9 tiden, Sara borjade med att skypa med sin familj hemma i Sverige och sen gjorde vi oss iordning for att aka in till DC igen! Tyvarr sa fick varan Lovisa stalla in och stanna hemma, da hon ej madde bra :(
Vi tog oss iaf till Jefferson Memorial och tog en massa fina bilder pa alla Spring Blossom trad dom har dar ute vid vattnet :) Motte upp Johanna och Jenni idag igen, gick runt dar ute en stund!
Sen skulle vi leta upp stallet Cosi som skulle ligga bredvid vita huset, for jag skulle mota upp Marieke dar och fa pengar av henne. Hittade ett Cosi stalle men de va fel stalle, sa fick aka runt igen och hamna i varldens bilko.. Trodde de skulle vara hyffsat lugnt i DC idag eftersom paraden var igar. Men da var de annu en folk fest med stor drakflygning osv. Sa galet mycket folk och bilar :P
Efter ett bra tag sa kom vi till ratt stalle och motte upp Marieke. Sen akte vi till Clarendon for att ata lunch pa La Paca och dar motte aven Lovisa upp oss och joina :)

Tack alla mina underbara vanner for en trevlig helg :)

Igar mandag hade vi jatte fint vader. Pa eftermiddagen sa steg varmen upp emot 30 grader och de var galet varmt ute, men ack sa skont :) Nu ar sommaren pa vag pa riktigt!
Jag har vart lite sma sjuk i helgen som sagt och igar nar Axel sov och Olie var hos en kompis pa playdate sa passa jag pa att ta en nap ocksa och jag sov i 2 timmar :) Kandes battre efterat!
Men nu vill jag ha bort forkylningen helt sa jag kan borja trana igen, kanske blir BodyPump imorgon!!

Nu blir de till att kolla lite serier och sen sova tidigt!
Saknar alla dar hemma, har snart 8 manader har..
Over & Out.







1 kommentar:

  1. HAHA. Det stod emellan Limitless eller Source code & vi såg Source code - inte någon sourcelimit, haha. Du är ju bara för söt.

    SvaraRadera