Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

4 mars 2011

En vecka kvar...

Om exakt en vecka sa far min vardmamma Heidi sin efterlangtade lilla flickbebis :) Kan knappt barga mig, alskar sma sota bebisar, kommer bli sa mysigt med en bebis i huset! Spannande och se hur pojkarna kommer reagera pa en bebis, tror Olie kommer ta det jatte bra medans Axel som ar mellan bebis och pojke stadiet, kommer ha lite svarar. Men det kommer nog ga galant hur det an blir :)

Pratade med pappas blivande fru BrittMarie idag och fragade om datum for deras brollop och jag fick ett :) Den 2 Juni ska dom gifta sig, vantar bara pa klartecken ifran kyrkan men det ska vara i stort satt klart sa BrittMarie. Sa nu kan jag borja leta efter flygbiljetter hem :) Kommer nog aka hem 27 Maj - 4 Juni som det ser ut nu! Hittat en del biljetter och dom ligger fran 7000 kr och uppat! Maste se till att boka nu snart innan dom gar upp annu mera!

Fin bild pa mig och Louice som visar vilket gott vader vi har nu :)


Avslutar med en bild mig och min underbara Lovisa :) Hon gor verkligen min tid har i USA sa mycket battre. Pratar varje dag och bara har de sa kul tillsammans!
Tycker om dig <3

Over and out. Goodnight!

1 kommentar: