Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

1 mars 2011

Lovely weekend!

I fredags nar jag slutat sa korde Leo (min vardpappa) mig till metron, tog den till Metro Center dar jag motte upp min sota Elin :) Vi gick med raska steg till Verizon och tog ut vara VIP biljetter som henne pojkvan Andrew lamnat till oss! Satt kanske 4 meter ifran isen och alldeles bakom Henrik Lundqvist :) Capitals motte Rangers, andra matchen jag sett mellan dom :P Men nu satt jag verkligen jatte nara Henke, var en frack kansla!

Henke Lundqvist <3
Andrew var sa snall mot oss, bjod pa biljetter, mat och sen massa ol.. Efter matchen, som Caps forlorade med 6-0 (fast det var bara for Henke stod i Rangers..) sa gick vi ut :)
Sen akte vi hem till Andrew stalle och sov dar. Dagen efter sa var vi trotta och sega sa blev en slapp dag framfor tvn med massa mat :)
Akte hem en svang vid 6, gjorde mig iordning for fest och akte sen tillbaka till Andrews och Zach's hus for hemmafest ;) Var jag och Elin + 4 killar :P haha Men vi hade kul, rokte vattenpipa, spelade spel och bara softa! Sen runt 1-tiden sa somnade killarna en efter en, till slut var bara jag och Elin vakna, uppe och dansade som bara den :)
Sondag blev sen ocksa en slappdag, da vi alla var lite sma sega! Vid 2 tiden tog jag metron hem, Lovisa och Louice hamta mig och vi akte till Starbucks och planerade kvallen :)
Vid denna tiden var det helt underbart ute, sol och alldeles lagom varmt, vi njot ratt sa mycket vill jag lova! Sen akte vi hem till Lovisa dar vi at middag med familj, Mollys mamma Linda var pa besok och gud sicken underbar kvinna, gillade henne starkt :)

Sen gjorde vi Semlor, dom blev verkligen jatte goda!! Sen lagom tills Oscarsgalan vid halv 9 sa kom Lina och Donna over. Sa vi 5 hangde, kollade Oscars och bara var, jatte mysigt :)

Jag och Lovisa var dom anda som overlevde hela Oscars, dom andra droppade ut en efter en, men vi holl ut anda till halv 12 :) Starkt av oss maste jag saga!

Idag har dagen verkligen bara flugit forbi, trodde den skulle ga jatte langsamt eftersom jag fortfarande ar jatte trott efter helgen, men efter en morgon kopp kaffe sa flot allt pa :) Forst blev det Story-time pa biblioteket med pojkarna, sen Playground en liten stund, hem och ata lunch, medans Axel sov sa pysslade jag och Olie. Borjat jobba mer med bokstaver och siffror nu och han ar riktigt duktig, lar sig fort :) Sen vackte vi axel vid halv 4 for att aka ivag till biblioteket for att se en Show typ. Var en teater klass, tjejer och killar i 14 ars aldern kanske som gjorde en pjas/teater om barn sagor typ, var riktigt duktiga :) Sen akte vi hem och nar vi val kom hem sa var klockan 5.30 och jag hade bara 30 min kvar att jobba!

Nyss atit en god middag med familj, pratat med lite vanner och sa. Ska strax ta mig ett bad, unna mig ett glas rott vin, sen satta pa en film och komma i sang tidigt idag, ar verkligen jatte trott..

Annars har de inte hant nagot speciellt, men Heidi far sin bebis nasta vecka pa torsdagen :) Helt galet va fort tiden gatt, sa nasta vecka far vi en liten bebis i familjen!!

Saknar alla dar hemma, kommit halvvags nu har i usa och kanner att suget efter allt och alla dar hemma blir storre och storre. Men de forsta 6 manaderna gick fort, sa de 6 resterande ska forhoppningsvis ga fort oxa :)

Tack mina fina vanner Elin, Lovisa och Louice som gjorde min helg till en mycket bra helg :)
Over and out.
Kramar

LET'S GO CAPS !!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar