Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

11 mars 2011

Elsa Linnea Fitzharris

Sa idag var antligen dagen som vi alla vantat sa lange pa, antligen har :)

Klockan 13:40 idag kom lilla Elsa Linnea till varlden! Jag och pojkarna + morfar har gatt pa tarna har hemma hela dagen och bara vantat :) Sen vid 6 tiden kom pappa Leo hem och hamtade oss, och tog med oss till sjukhuset!
Den kanslan jag fick nar jag fick halla denna lilla, omtaliga och helt underbart sota bebis i min famn, sager bara WOW vilken kansla :) Aldrig vart sa nara en nyfodd bebis innan, sa det var nagot helt nytt, men gud sa underbart!! Hon maste tyckt om min famn for hon somnade typ direkt och sov sa gott i min famn i over en halvtimma :) hihi
Va dock jobbigt for pojkarna nar vi skulle aka hem, dom vra trotta efter allt nytt med sjukhus, bebis osv. Och sen ska inte mamma folja med hem, utan hon ska stanna pa sjukhuset! Sa dom vart valdigt ledsna pa vagen hem, men dom lugnade sig tillslut :)


Heidi med nyfodda Elsa Linnea Fitzharris :)

Hela familjen Fitzharris :)


<3

Precis haft en langt och mysigt samtal med min fina Lovisa :) Pratat om hur vara dagar har vart, om allt och ingenting! Imorgon efter jobbet ska jag till henne och umgas med henne och hennes vardbarn Sophia hela kvallen :)
Sen sover jag dar och tidigt pa lordag morgon aker vi till varan Weekends Course i Baltimore :)
Ska dit med Ellen, Sarah och Julie. Sa blir en liten roadtrip dit!

Nu blir de lite Gossip Girl och sen sangen :)
Over & Out. Goodnight


1 kommentar:

  1. OOOHHDEELLAADI =)
    Ett samtal är bättre än inget alls eftersom jag inte fått träffa dig idag min sköna. I morgon ses vi dock igen, PUSS!

    SvaraRadera