Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

18 mars 2011

Weekend Course.

Helgen som var sa var jag, Lovisa, Julie, Ellen och Mattsson pa en Weekend Course i Baltimore. Akte kl 7 pa lordag morgon, tog ca 45 min att kora sa det var skont! Sen kom vi dit, checkade in och stallde in vaskorna pa rummet. Sjalvklart sa fick jag och Lovisa samma rum :)
Efter lite snabb frukost sa var det dags for samling Aulan. Dar informerade dom oss lite, berattade hur helgen sag ut och sen skulle alla under 20 min ga runt och snabb intervjua 5 personer. Vi tog ju inte detta sa seriost utan gick mer runt och pratade med alla au pairer man kande igen! Var massa ifran Au Pair skolan som jag gick i samma klass som, som var dar, jatte kul att se dom igen :)
Sen borjade dagens lektioner. Jag och Lovisa borjade med Teckensprak, vilket var jatte kul. Jag kan ju svenskt teckensprak men de amerikanska var helt annorlunda, sa lite frackt nu att jag kan tva stycken ;)

Laste en hel del klasser. Lararna som vi hade i Psykologi och Amerikansk Historia och Holidays, dom var riktigt bra. Kan saga utan att overdriva att dom var bland dom basta lararna jag haft! Dock slar ingen Kajsa i Idrott B pa gymnasiet och varan underbara Psykologi larare i 2an och 3an :)

Traffade lite nya manniskor ocksa, bland annat klockrena Elin fran Philadelphia och Johanna fran Arlington :) Sen var ju "Third-Niklas" dar ocksa haha :) Klockren kille!
Efter en lang helg med mangar timmar i skolbanken, lite somn men fruktansvart kul manniskor och go mat, sa satte vi oss fem tjejer i bilen igen och akte hemat!

Tack Lovisa, du gjorde min helg kurs till den basta <3

Idag har vi haft 20+ ute, vart hur skont som helst. Borjade dagen med lite soft Starbucks hang ute i solen med Lovisa & Louice och sen lunch pa Taco District :) Sen borjade jag jobba klockan ett. Vart ute en hel del idag, sa faktiskt fatt lite farg :)

Imorgon ska det blir 26 grader typ :) Underbara Sara kommer hit imorgon och pa kvallen blir de St. Patricks Day PARTY med Elin, Lovisa, Sara, Andrew, Zach mfl. :) LANGTAR!!!

Nu ska jag satta pa ett avsnitt av Gossip Girl, ata lite B&J och sen blir de sangen. Ska upp kl 6 imorgon och aka till gymmet. Kanner jag ar helt dod nu efter sa mycket sol idag, sa kommer behova sova i tid!

Saknar alla er dar hemma, men 28 Maj kommer jag hem i en vecka, langtar sa <3

Over & Out.
Sandra






1 kommentar:

  1. Först blev jag lite blöt i ögat av det fina du skrev om mig, tack gums. Men senså föll jag i skratt igen, eftersom du nu åter igen skrivit fel på District Taco. Åh vad jag gillar dig - du får mig att skratta <3 PUSSSS!

    SvaraRadera