Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

22 februari 2011

Sprallig och Glad!

Haft en bra dag idag, trots att det regnat ute och vi fatt vara inne hela dagen pojkarna och jag, sa har den anda varit bra :)
Precis avslutat en langt skype samtal med en valdigt go person, som forgyllde min dag lite extra och fick mig pa bra humor! Sa nu ar jag annu gladare :)

Ska strax aka till Starbucks med Ellen & Co. Tjota och bara ha det gott en stund, ta en god kaffe :)

Nu pratar dom om att det ska komma sno ikvall/imorgon bitti. Galet ju, for forra veckan hade vi 22 grader och sol, var verkligen var/sommar pa riktigt. Fick till och med min forsta farg for iar, men nu ska det blir sno, kanns lite smatt galet eftersom det var sa fint i forra veclan :P Men men, ar val sa det funkar har i USA..

Men snart ar det var pa riktigt har, USA far var/sommar mycket tidigare an Sverige. Har gar man i shorts och linne i mars typ :)

I want summer NOW !!


Saknar dig min fina Lisa, hoppas jag kan fa komma ivag till California och halsa pa dig snart <3


Saknar mina hel tokiga men sa underbara broder massor <3


Meja, varldens basta hunde gud vad jag saknar dig...


Basta innebandy laget som finns, ser sa framemot att traffa alla underbara lagkamrater, tranare snart igen. Fa lira den basta sporten som finns snart igen, Gud vad jag langtar!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar