Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

20 februari 2011

Amazing friends

Dagen borjade med sovmorgon, sen go frukost och lite skypande med mamma och lite annat folk :)
Sen vid 12 akte jag och hamtade Lovisa och vi drog in till underbara Georgetown. Dar motte vi upp Louice och hennes van Sofie, vi at lunch ute i solen, tog en massa kort, kollade lite i affarer och tog en fika i solen, hade en riktigt harlig stund i Georgetown helt enkelt :)
Sen akte jag och Lovisa och hamtade upp Sara vid metron, drog och inhandlade varor for kvallens middag med min vardfamilj!

Blev sjalvklart tacos, sa svensk variant det bara gick. Middagen var riktigt mysig, Heidi och Leo skrattade och skamtade massor, var verkligen pa underbart humor, sa harligt och se :) Sen gjorde mina underbara 2 vanner hela middagen sa mycket battre oxa saklart :)

Massa tjejsnacka och flummigt fyllde resten av kvallen, bland annat sa lyckades jag branna vit choklad i micron nar jag skulle smalta den till efterratten.. :P Rok i hela koket, stank som bara den, sen kom Sara och Lovisa ut fran mitt rum och dom skrattade som aldrig forr :D Haha!
Fick glatt aka till affaren och kopa ny choklad, sen tog Lovisa over skotandet av chokladen och den blev lyckad denna gangen ;)


Om mindre an 3 veckor kommer Heidi lilla bebis flicka :) Ska bli sa mysigt!
Sen om knappt en manad sa drar jag och basta tjejerna Lovisa & Sara till MEXICO :D

15 juni ska vi nog ga och se Robyn och Katie Perry live pa en utomhus aren, fatta coolt, kommer bli galet kul :) Da ar det sommar och riktigt varmt och nice har i DC. Me Like <3

Nu kallar sangen, klockan ar lite efter tva och vi ar helt doda.. Ar ju en dag imorgon ocksa ;)
Godnatt USA & Godmorgon Sverige.

Over & Out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar