Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

6 februari 2011

Besok utav varldens basta mamma

Nu kom jag nyss hem efter att ha kort mamma till flygplatsen och sagt hejda.. Trodde verkligen inte att det skulle vara sahar jobbigt, forsokte verkligen kampa emot tararna men de gick inte, skit tufft ju :( Men vi har haft en underbar vecka tillsammans, sa underbart att ha sin alldeles egna mamma har, vet ju att jag ser henne igen om drygt ett halvar :) For nu har jag bestamt mig for att bara stanna ett ar, vill hem till allt och alla dar hemma!

Vi har varit och shoppat pa Potomac Mills tva ganger under denna veckan, mamma var helt lyrisk over hur billigt det var overallt, sa hon har shoppat en hel del :) Sen har vi sett massa saker runt om i DC, Arlington. Hon har ju vart med mig nar jag jobbat, men en dag akte vi till Washington National History Museum, det var riktigt kul och ungarna hade jatte kul :) Kan jag varmt rekommendera till andra Au Pairer ;)

Sen pa tisdagen akte jag, mamma och Lovisa till Baltimore med Sara och Isabella och gick till Rams Head Live for att se ROBYN :) Har nog aldrig sett sa manga gay folk pa ett och samma stalle, men tydligen sa ar Robyn stor inom gay varlden, sa det forklarade saken! Men iaf hon ar ju sa jakla bra, galet :) Vi stod ratt langt bak mot en vagg och bara njot, stod bredvid min underbara mamma :) Hennes konsert va slut runt halv 1 kanske, sen fick vi vanta i kanske 25 min pa att fa vara jackor.. Sen efter manga om och men va jag och mamma hemma vid halv 3 :P Lite senare an vad jag beraknat! Sa vart en seg onsdag sen, men tack vare att mamma var har sa funkade det!! :)

Forstar inte varfor det ska vara sa jobbigt att saga hejda, vet ju att vi ses snart igen.. Men vill ha mammsen nara, andra sidan stora havet ar alldeles for langt bort.. :(
Men hon ar med mig i hjartat och tankarna hela tiden <3

Sitter har med enorm huvudvark och lite illamaende, sa far bli en liten vila tror jag. Sen vill alla att jag ska med ut, men jag far se!

Tack underbara mamma for en underbara vecka tillsammans med dig :) Vart sa kul att visa dig mitt liv har, min vardfamilj och mina vanner! Njutit var sekund nar du var har. Bara en san sak som att dela sang, ha dig nara, var sa underbart! Alskar dig mest pa hela jorden <3

Over and Out.


Underbar Starbucks frukost i solen med varldens basta mamma <3






Sakerhet gar forst, man aldrig vad som kan handa nar man leker med tagbana ;)

Washington DC by Night


Love you <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar