Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

24 januari 2011

Soon..

Ber om ursakt annu en gang for hur otroligt dalig jag blivit pa att uppdatera har.. :P
Men det hander sa mycket hela tiden, sa man glommer liksom av. Har iallafall haft en jatte bra helg :)
I fredags sa hade Ellen Happy Hour pa McFaddens sa vi gick saklart dit! Jag, Ellen, Stella, Mattsson och Anke njot av drinkar for 2-3$, alltsa 14-21 kr styck, inte helt fel ;) Hade riktigt kul, men blev lite arga da allas kameror bara dog sa vi hade ingen kamera men men!

Sen lordag sov man ett tag, var anda inte hemma sa sent pa fredagen, vanligtvis brukar det bli mycket senare. Sen pa lordag sa tog jag en taxi in till Georgetown och 3rd dar Elin och Sofie vantade :) Sen kom aven Ellen, Stella, Mattsson, Sofia, Martina, Julie, Clara mfl. :) Vi var kanske ett gang pa 15 au pairer som alla kande alla, riktigt kul :) Julie hade dessutom fyllt ar, sa darfor vi bestamde oss alla for att ga dit, fira henne lite :)

Igar var ocksa en riktigt slappdag! Sen pa eftermiddagen/kvallen sa drog jag och Lovisa och kakade pa Noodles, mumma va gott :) Sen motte vi upp Ellen och Mattsson pa Starbucks, vart annars ;)
Sen drog jag och Lovisa hem till mig och kollade p Inglorious Basterds, riktigt bra film men riktigt hemsk och acklig emellanat oxa.. Kom i sang kanske vid 1, men kunde ej somna forrens vid halv 3 tiden, sen upp kl 8 och jobba, sa kanner mig en aning seg nu ;) Men Olie ska snart pa playdate, sa han ar ivag mellan 12-4 och da sover Axel iaf 2 timmar, sa jag ska forsoka passa pa och vila jag med :)

Pa fredag kommer antligen min underbara mamma hit for att halsa pa en vecka :) Gaah kan knappt vanta, langtar sa efter min underbara mamma. Ska bli kul att fa visa henne mitt liv har, hur jag har det och allt! Sa hoppas denna veckan gar fort sa hon snart ar har hos mig :) <3

Leo min vardpappa har jobbat som en galning nere i kallaren hela helgen :) Sa pratade med han igar och han sa att vaggarna och de kommer nog bli klart denna veckan och sen kommer resten ga fort! Sa forhoppningsvis inom max en manad sa har jag mitt nya rum i kallaren :) Vill helst ha det innan bebisen kommer i mitt pa mars, for det ar valdigt lyhort och jag bor precis vid koket nu, sa tror jag kommer storas valdigt mycket nar bebisen kommer! Men vi far se hur de blir, haller tummarna iaf :)

Nu ska jag fixa med bilder fran i helgen och slanga upp nagra har tankte jag!
Over & Out









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar