Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

13 december 2010

Redskins Football Game

Wow, verkligen vart en lang helg. Borjade i fredags da jag jobbade till 8 pa kvallen. Min vardpappa Leo hade sin van Chris har som jobbar som snickare sa dom borjade bygga i kallaren, antligen :) Heidi akte pa middag med nagra vanner sa jag tog pojkarna pa kvallen! Sen nar jag slutat sa tog jag en taxi till Claredon, kostade endast 5$ vilket ar billigt :) Sen motte jag upp Sofia, vi gick till Claredon Grill och at en god middag :) Va sa skont och traffa henne, vi at gott, drack gott och tjotade i 2-3 timmar :) Sen hemma igen sa ringde Ellen och ville dra med mig ut, sa bara att ladda om for utgang!! Ellen och Stella plockade upp mig och sen akte vi till 3rd :)

Lordag madde jag inge bra, var ej bakis men mina oron gjorde ont och de surrade lite i dom, tror musiken pa 3rd va valdigt hog nar vi var ute sa dom behovde vila. Sov nastan hela dagen, vart en lang vecka oxa sa jag behovde de!
Sen drog Jag, Sarah och Ellen till Lovisa runt 7 for att ha gloggkvall med henne och Louice :) Drack en massa glogg, at pepparkakor och annat gott, vart riktigt mysigt :) Bara svenska tjejer sa vi snackade en massa!! Sen drog jag Sarah och Ellen och plockade upp Stella som haft Au Pair mote, vidare hem till Ellen och gora oss iordning for annu en utgang pa 3rd :) Love that place!!
Sen igar fick vi ga upp vid 9 for att fixa och gora oss iordning for Ellen overraksning :) Vi "kidnappade" henne, satte bindel for hennes ogon och korde till Redskins arenan for att kolla match :) Fatta att Ellen blev overraskad! Valde fel dag bara for de regnade hela tiden, som tur var hade Stella kopt regn ponchos till oss, sa vi vart nagot torra iaf.. Va kul, min forsta Football game har i usa :)

Sen super blota akte vi hem och bytte om, hamtade Lovisa och drog till Champps for middag! Alla vart helt dod, lange sen jag va sa trott. Sa blev bara middag och en ol, sen akte vi hem. Jag slocknade i sangen klockan halv 10 pa kvallen ;)

Nu ar de mandag och jag har 4 manader i USA idag :)
Axel sover och Olie har sin kompis Willie har pa playdate, jatte bra for dom leker sjalva, sa behover ej passa dom hela tiden, bara finnas i narheten :)
Ar en tung mandag, har extrem huvudvark och kanner mig matt, har nog lite feber.. Sa sen jag slutar kl 6 ska jag lagga mig och vila en stund. Blir nog inge spannande for mig ikvall, bara en lugn kvall hemma! Kan vara skont de med, vila, ata middag med familje, kolla lite Gossip Girl och bara ha de gott :)

Over & Out,
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar