Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

19 december 2010

Julbak med bästa vännerna

Är just nu hemma hos min fina vän Lovisa med Sara, Marie och Martina. Vi håller på för fullt med julbak, gör knäck och Lussekatter :) Lyssnar på svensk julmusik också så stämingen är på topp! Helt galet att det är mindre än en vecka till jul :)

Skypade med mamma, mormor, morfar, johan och lars förut :) Så fina dom är, skickat en massa paket och så berättade dom, så nu väntar jag förväntansfullt på dom! När vi sa hejdå, sa God Jul ifall vi ej hörs innan Julafton, så kändes de lite tungt i bröstet.. Första julen hemifrån utan alla släktingar, all julmat osv. De kommer jag sakna. Morfar började gråta när vi sa hejdå, vilket var jobbigt att se, men mamma har sagt att morfar är väldigt känslig, gråter lätt! Lilla Morfar <3

I fredags var jag pa USHER konsert med Ellen Mattsson Stella Lovisa Louice Janina och hennes kompis :) Grym konsert och Ellen hade fixat väldigt bra platser till oss! Förbandet var Trey Songz som även dom var riktigt grymma :) Efteråt gick vi ut på McFaddens och Ellen kom in utan problem nu eftersom hon fyllde 21 i tisdags :)

Uppdaterar mer sen...

Sa nu ar de Tisdag kvall och klockan har faktiskt slagit onsdag, ar 12:28 :P Korde precis hem Lovisa, vi har bakat en massa knack :) Fyllde en hel stor gladburk och satte fint julband runt att ge min familj, visade sig att antagligen sa har alla de formarna vi anvant fastnat pa knacken, sa antagligen ar allt forstort :( Men vi marker imorgon!
Var mycket trevligt iaf och konstigt nog sa blev det godare med den Amerikanska Sirapen ;P

Imorgon bar det av till Rhode Island med min familj, ska dit och fira jul med hela deras slakt :) Ska aka kl 9 pa morgonen, men som de blev sist nar dom sa vi skulle aka kl 10 sa kom vi ivag vid 12 ;P Sa jag tar de med en nypa salt. Tar ju tid att packa in allt och barnen! Dom e lite flummiga ibland min kara vardfamilj, men anda sa underbara :)
Hoppas pa en bra och mysig jul nu!!

Kopte min efterlangtade UGG's idag :) :)
Betalade 139$ for dom, drygt 900 kr, vilket ar valdigt billigt jamfort med hemma i Sverige, sa jag ar mycket nojd och glad :)

Nu ska jag kolla ett Gossip avsnitt och sen forsoka sova, ar ej trott och kommer kunna sova i bilen imorgon. En resa pa 8-9 vantar sa har manga timmar pa mig att sova ;)

Godnatt Amerika och Godmorgon Sverige <3
Kramar

1 kommentar:

  1. Vem tror du det är som vart i farten och gett "reaktioner" :P

    SvaraRadera