Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

24 december 2010

God Jul fran Amerika

Sitter hemma hos Heidis syster Gretchen i deras jatte fina hus pa Rhode Island :) Vaknade forut och insag att det ar Julafton idag, vilket kanns helt galet eftersom man ej ar hemma i Sverige och gor allt man vanligtvis brukar gora! Men ar anda glad att jag ska fa fira en Amerikansk Jul och se hur det ar :)
Nu sitter alla dar hemma och kollar pa Kalle Anka, dricker glogg och har de mysigt! Vet ej riktigt vad som hander har idag, men vi ska ut och kopa all mat snart, dom fragade mig igar om jag ville gora svenska kottbullar sa det ska jag gora sen :)

Var ute pa promenad med Gretchen sota hund Locki, som ar en labrador, forut :) Helt underbart vader ute, solen skiner :) Dock ingen sno vilket jag trodde dom skulle ha har uppe, men de kanske kommer i helgen! Avundsjuk pa Sverige for ni har ju haft en MASSA sno lange nu.. Men antar att man inte alltid kan fa allt!

Ska Skypa med mamma och slakten sen lite senare, vilket jag ser framemot JATTE mycket :)

Till alla er andra underbara dar hemma sa vill jag onska er en riktigt GOD JUL :)

Massa Kramar fran USA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar