Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

9 december 2010

Friends forever

Haft en underbar dag med pojkarna idag, dom har varit pa ett toppen humor hela dagen :) Imorse bestamde vi oss for att stanna inne, da de var ca -5 ute :P Blaser valdigt mycket nu ocksa, vilket gor att de biter i huden, ingen kul.. Sa vi tog fram Playdou och massa pysselgrejer :) Fixade och grejade i nastan 2 timmar, Axel hade jatte kul med playdoun, lekte non-stop i nastan en timma :) Jag och Olie gjorde lite girlanger utav papper, han var sa fascinerad och fa "leka" med lim var ju jatte kul! Sen blev de Maccaroni&Cheese till lunch, Axel at som en hast, han verkligen alskar det :) Nu har jag overtalat Heidi att atminstone kopa den med Whole Grain, assa morkare pasta sa de kan bli lite nyttigare iallafall :)

Idag fick jag antligen prata med min underbara Carro dar hemma i kalla Sverige :) Inte pratat med henne sen jag akte och gud va jag saknat henne! Vi pratade pa oavbrutet i nastan en halvtimma :) Sen var jag tvungen att ga for Axel vaknade fran sin nap.. Men ar verkligen i situationer som dessa som man inser vilka ens riktiga vanner ar. Jag och Carro har knappt pratat sen jag akte, snart 4 manader sen. Men sen nar vi val prata sa var de precis som att vi pratade senaste igar :) De ar sa riktigt vanskap skall vara, man ska inte behova horas varje dag osv. utan ens riktiga vanner ska finnas dar for en alltid, aven om man ej hors pa ett tag!
Tack min underbara Carro, betyder sa mycket att fa prata med dig, saknar dig nat enormt <3

Idag bestamde aven Lisa, min och Carros kompis hemifran, som nu ar i Californien som Au Pair, att hon ska komma hit till mig over Nyar :) Ska bli jatte kul! Sen prata vi om att jag ska aka till henne i Californien i slutet pa Maj och halsa pa :)

Snart har jag 4 manader har i USA, kanns fortfarande som det var igar jag klev pa planet i Goteborg och lamnade alla och allt dar hemma bakom mig! Kanns sa overkligt, jag har inte kramat om min mamma och pappa pa snart 4 manader, inte traffat mina underbara broder, sett mina underbara mor och far foraldrar, inte gatt en promenad med varldens basta hund Meja <3, inte hallt i en innebandy klubba, inte traffat alla underbara som betyder sa mycket for mig!!
Men jag angrar inte att jag akte, inte for fem ore.. Ar sa stolt och glad over mig sjalv som slappte allt dar hemma och bara akte ivag :) For detta kommer ge mig minnen och vanner for livet <3

Nu ska en trott och seg Sandra krypa ner i sangen och sova. Vart pa gymmet idag och de borjar kannas nu! Imorgon e jag ledig fram till kl 1, sa ska shoppa lite med Sarah och Ellen :)
Over and Out,
Love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar