Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

15 november 2010

Wonderful weekend and Amazing friends

I fredags blev de middag pa Cheesecake factory med Lovisa, Louice och Ellen :) Mycket trevligt och valdigt god mat! Sen efterat drog vi till Ellen och sag pa Hangover filmen, haha sicken klockren film :) Hur bra som helst!

Sen lordag var jag forst pa fodelsedags kalas med Heidi och pojkarna. Adam i varat omrade fyllde 4 sa vi var bjudna dit :) Var massa barn och Batman var dar och underholl barnen! Sen plockade Ellen, Martina, Stella och Lovisa upp mig och vi drog till IKEA :) Blev inge speciellt shopping, hittade lite ljus och sangklader. Men blev mer sen i mataffaren! Kopte kaviar och tunnbrod och min forsta julmjust for iar, var tvungen att stanna forsta sippen jag tog, herregud va gott :)

Sen blev de hem och ata fort, aka till Stella for att borja forfesta och gor oss redo for utgang i Georgetown :)
Var Isi's sista helg har for hon aker hem imorgon eller pa tisdag.. :(
Tycker saaaa illa om CC just nu, dom har verkligen inte betett sig bra! Hor mer och mer daligt om dom, dom borde skammas! Men Isi maste iaf aka hem efter 3 veckor i rematch sa ringde ingen.. :(
San klockren tjej som verkligen borde fa stanna for hon verkligen vill det, nar de finns dom som egentligen inte vill vara har.. Ar sa orattvist!

Idag har jag mest slappat, var hemma 5 inatt, sov till 10 imorse sa tappat manga timmar somn :P
Tvattade mina nya sangklader imorse, sa ska bli sa skont att krypa ner i en nybaddad sang :)
Lovis kom hit runt 2 och vi gjorde appelpaj som vi skulle ha pa au pair motet ikvall! Vardmamman som vi var hos arrangerade en Baby Shower for Melissa eftersom de ar beraknat att hon far sin bebis 6 Januari! Gud va hennes mage hade vaxt sen jag senaste sag henne, pa en manad! Men vi at iaf en massa god mat. Alla au pairer skulle ta med nagot ifran sitt hemland sa var en del nytt spannande att ata :)

Nu ska jag fixa klart allt och sen lagga mig i sangen :)

Tack Lovisa for en underbar helg <3
Alskar mina underbara vanner Lovisa, Stella, Ellen, Isi och Sarah, for en kanon helg :)

Over and out,
Pussar

1 kommentar:

  1. Det var Martina som var med på CF i fredags, inte Louice - btw ;)

    SvaraRadera