Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

23 november 2010

Uppdatering...

Sorry att jag inte skrivit har pa ett tag, men man hinner inte alltid skriva har, man har andra saker for sig :)

Min helg var iaf underbar! Ledig fredag da min familj akte upp till Rhode Island for Heidis systers brollop. Jag hade hela huset for mig sjalv fredag till lordag :) Passade aven hundarna, fick 70$ for dem inte helt fel :P
Sa fredag kvall kom Sofia, Lovisa, Martina, Nabila och Melanie hit och sag film :) Vi sag Kick-Ass vilket var helt okej men knappaste film jag sett tror jag :P
Sen lordag var de hur fint vader som helst, tog en massa harliga langpromenader med hundarna :) Sen vid 2 hamtade jag min underbara Sara vid metron. Vi akte och inhandlade allt for kvallens middag. Sen kom Lovisa och vi borjade forbereda tacos middagen :) Sen kom Sarah, Ellen, Isi, Stella och Martina oxa :) Vi at massa mat, tjotade och hade trevligt! Sen senare nar Sarah, Ellen, Isi och Stella akt sa kollade vi andra pa film. Kommer ej ihag namnet, me tjejen i Gillmore Girls var med iaf, helt okej film :)
Sa tack alla mina underbara vanner for en underbar helg <3

Idag ar en tuff dag, da min underbara Isi akte hem till Tyskland :( Hon kommer verkligen saknas hur mycket som helst, hon ar en otrolig manniska, som hela tiden bjuder pa sig sjalv, alltid ar glad! Sa hon kommer jag sakna nat sjukt mycket <3
Vi kom hit samtidigt, haft varandra sen forsta borjan och nu ar hon ej har mera, kanns jatte tomt :(
I love you Isabelle Tobolewski <3

Nu ska jag kolla Criminal Mind med mina vardforaldrar :)
Over and out <3

2 kommentarer:

  1. Hej min älskling!
    Vad tråkigt att Isabelle åker hem..Trivs hon inte?? Har hon inte haft samma tur som du?? Nu börjar det bli dags att boka flygbiljett för mig. Tror du att det är ok i slutet av januari?? Har du pratat med Heidi och Leo?? Längtar efter dig massor. Har ju inte kramat dig på tre månader...... Puss o kram!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Mamma :)
    Nej, hon hamnade i rematch. Hennes familj var helt dumma i huvudet.. Hon hade verkligen mega otur :( Trakigt!
    Ja, men det later bra :) Pratat med Heidi och sa att du var varmt valkommen :)
    Langtar efter dig med, gatt alldeles for lang tid sen jag fick krama dig..
    Puss <3

    SvaraRadera