Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

13 november 2010

3 manader i USA :)

Gud va tiden gar fort, redan haft 3 manader har i usa :) Vet inte vart tiden tar vagen, den bara flyger ivag!!
Denna veckan har gatt fort! Igar hade jag mega huvudvar, da var Heidi sa snall att jag fick sluta 3 timmar tidigare och jag gick och la mig da! Nar jag vaknade madde jag mycket battre och idag har jag matt prima. Men kanner att en forkylning ar pa vag :(
Var pa Washingtons National Zoo med pojkarna igar, var riktigt trevligt, hade underbart vader ute :) Sag den storsta skoldpaddan jag nagonsin sett :P Gigantisk var den!!

Skypade med min underbara mamma, latsats pappa Lars, Mormor och Morfar idag :) Var skont, kandes som det var ett tag sen sist.. Mamma fragade nar vi kunde boka in sa hon kunde komma hit och bestamde i slutet av januari nagon gang :) Langtar jatte mycket, saknar min underbara mamma <3

Ikvall blir de Cheesecake med Ellen, Lovisa + hennes kompis och kanske Isi och Sarah :) Sen kanske vi drar pa bio ocksa! Imorgon ska vi till IKEA och kolla lite :)
Sen pa kvallen blir de nog utgang med Sarah och Isi. Isi's sista helg har i USA :( Hon fick ingen ny familj i rematchen, sa javla orattvist!! Tycker sa illa om henne fd familj som betedde sig sa illa och tvinga Isi in i rematch och nu att aka hem :( Isi ar verkligen en klockren tjej som verkligen borde fa stanna har <3

Imorgon ska jag pa Birthday Party med familjen, en pojke i omradet har kalas :) Spiderman ska komma dit och showa, kan bli kul :) hihi

Nu maste jag dra mig, pudra nasan lite och sen kommer Lovisa och hamtar mig :)
Over and out <3
Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar