Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

3 november 2010

Soliga Tisdag

Har vart en underbar dag idag :) Solen har skinit och det har vart jatte skont ute aven om det vart valdigt kallt! Men skont att antligen fa palsa pa sig lite mer klader, har jag langtat efter :)
Olie hade en bra dag och var glad hela vagen till skolan imorse, fick till och med en kram nar vi sa hejda :) Sen akte jag och Axel till hans musik klass, han var sa glad, spelade instrumenten och foljde med hela tiden. Annars brukar han latt bli distraherad efter en stund och vilja gora annat :P Men idag var han en solstrale och var glad hela tiden! Sen efterat sa akte vi till affaren snabbt, da somnade han pa min arm, sa han sov sa gott pa min axel medans jag handlade :) hihi
Langtar faktiskt efter en egen bebis nu, nar jag kommer hem sa kommer de nog inte droja jatte lange innan jag far en bebis, vill iaf. Men mycket som maste vara fixat forst, forst och framst ha nagon att skaffa barn med och ett jobb sa man har fast inkomst! Men jag hoppas fortfarande pa en speciell person, vi skulle fa sa fina barn tillsammans! Kanske ar nojigt och tidigt att prata om barn. Men en gammal kompis till mig som jag ej pratat med pa typ 1 ar, vi snacka haromdagen och hon ar 5 manader gravid nu och hon ar ett ar yngre an mig sa.. Ar valdigt sugen pa en liten bebis iaf :)

Idag efter jobbet sa softade jag en stund, sen akte jag och Nabila till Cheesecake for middag :) Var riktigt trevligt, snackade och allt och ingenting ;) Hade en mycket god cheesecake till efterratt!! Sen nar vi kom hem sa tog vi en harlig promenad med hundarna, dock var det kallt, hade verkligen behovt handskar ;P Sa i helgen nar jag och Sara drar till NY sa kommer de shoppas vinterklader ;)

Helgen kommer bli kanon, fa spendera den i underbara NY, med varldens goaste Sara <3

Nu ar klockan nasta elva, kl 6 ringer klockan for att aka till gymmet :P Hurtig far man vara, maste halla igang sa jag ar fit for fight for innebandyn nar jag kommer hem!!

Over and out, sleep tight <3
Pussar & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar