Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

14 oktober 2010

Underbara barn :)

Haft en jatte bra dag med mina vardbarn :) Dom har verkligen vart exemplariska, skott sig sa otroligt bra hela dagen, haft stora leenden pa lapparna!
Var i varan park pa morgonen, ensamma i hela parken, sa vi lekte for full rulle :) Sen hade vi playdate i eftermiddags med Isi, Ella och Jack :)

Nu sitter jag och funderar pa om jag ska vara hurtig och sticka ut och springa..? :P Borde gora det! For blir Starbucks sen namligen! Ska nog gora det, sa de blir ett kort inlagg idag!

Men vill att alla som laser ska veta att jag har det jatte bra :) Jag lever och har det kanon har, Heidi och Leo ar sa himla underbara mot mig! Men gud va jag saknar er alla dar hemma!

Alskar er, ni vet vilka ni ar <3
Pussar & Kramar

2 kommentarer:

  1. Hejpå Dig!

    Jätte Grattis till dig för att du klara körkortet.(Kör föriktigt)Här hemma är det en otroligt vackra höstdagar.Löven går i fina färger samt att det är klart väder lite kallt men skönt.Roligt att det funkar för dig du verkar trivas som fisken i vattnet.(Gott för Dig)Nu är det bar två månader kvar till Lucia (du blir väl familjens Lucia)Då får du baka Lussekatter till familjen och pepparkakor.Ta hand om dig vi tänker på dig här hemma. Må Bäst till dess.KRAMAR B-M.

    SvaraRadera
  2. Hej BM :)

    Tack, kandes sa skont och klara korkortet! Har aven fatt hem det nu, sa nu kan man fa kanna sig annu lite mer Amerikansk ;)
    Ja, tiden gar sa fort, bara flyger forbbi! Ja, absolut, jag lar bli familjens Lucia :) Inte helt hundra pa Lussekatter, men pepparkakor blir de definitivt :) Familjen fick ju en stor svensk kokbok av mig nar jag kom hit, sa dar i finns allt :)
    Grattis till Brollopet :) Tjatar pa pappa att jag vill ha ett datum snart sa jag kan boka en flygbiljett hem. Min vardmamma sa att det absolut ar en sak som kraver en hemresa :)
    Hoppasnni har det bra! Saknar er <3
    Kramar

    SvaraRadera