Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

18 oktober 2010

18/10

Sitter nu och tar igen mig lite, pojkarna sover, jag var precis ute med hundarna, det ar mandag igen, annu en helg som bara flugit forbi!!

I fredags sa fyllde min underbara van Sofia 21 ar :) Sa jag och Louisa var forst hemma hos mig och gjorde oss iordning, sen korde min underbara vardmamma Heidi in oss till Georgetown :) Vi gick till Third Edition dar de andra tjejerna vantade pa oss! Fast nar vi kom till entren sa ville dom se leg, aven om kl bara var 9 och vi skulle ata middag! Men vi fjaskade iaf med vakten, sa att vara vanner var inne, att Louisa bara skulle stanna pa middagen osv. :P For Louisa ar bara 20 namligen! Hur som helst vi kom in, dar traffade vi Sofia, Martina, Isabella och tva andra tjejer jag inte traffat forut. Vi hade en trevlig middag och goda drinkar, sen nar dom borjade plocka bort bord/stolar, forbereda for nattklubb, sa var vi alla nervosa, speciellt Louisa. Att han vakten som slappte in henne skulle komma och be henne ga. Men han kom aldrig, det kom mer och mer folk, kl blev 11 pa kvallen och sen vid 11.30 sa oppnade nattklubben pa overvaningen. Nar man ska ga upp for trappan upp dit sa passerar man nagra vakter och tror ni inte att han den vakten som slappte in Louisa star dar? :P Jo klart han gor! Men han sa ingenting och vi kunde allihoppa ga upp utan problem :)
Hade en riktigt trevlig kvall, massa drinkar, dans mm. :) Fodelsedagsbarnet Sofia fick nog nagra drinkar for mycket for hon vart lite trott ;P Men det ar okej nar man fyller ar! Puss till dig vannen <3

Sen lordag vart man trott, spenderade formiddagen framfor tvn med Louisa. Kollade Grey's och at en massa onyttigt :P Sen Louisa akte hem sa tog jag mig tid att sova lite till och sen vid 6 tiden akte jag till henne for middag och movienight :) Hennes vardmamma hade gjort jatte god mat! Bland annat rakor i en mega god sas, ris till det med massa sallad, sen hade hon gjort Annanas i curry och smor, HERREGUD va gott!! :)
Sen blev de film, vi hade hyrt Dear John, en valdigt bra film. Alla som alskar klyschiga karleksfilmer maste se denna for den var saa fin <3 Louisa sag dock bara halva for hon var sa trott :P

Sen sondag sa sov jag ut anda tills jag vaknade, dock bara till 9.30, tog mig en god frukost och lekte sen lite med pojkarna. Vid 12 tiden sa plockade Louisa upp mig och vi akte in till Georgetown! Var hur fint vader som helst ute, klarbla himmel, varmt kanske 25 grader :) Vi trosade runt, hittade en massa mysiga affarer :) Tog sen en efterlangtad glass pa Ben&Jerrys, dom har en egen affar i Georgetown! Assa finns ingen godare glass an den! Sen skulle vi ga till Georgetown Cupcakes oxa, men kon in dit var JATTE lang, sa vi fick helt enkelt avsta :( Men kommer fler tillfallen, bor ju 5 min ifran underbara Georgetown <3

Skypade med min underbara familj igar :) Var 2 veckor sedan jag pratade med mamma och dom andra. Var skont och se dom, prata med dom. Mamma och Lars har fatt iordning i vardagsrummet nu, GUD sa fint de blev :) Sa himla bra med Skype, kan dom visa mig hur de ser ut via datorn!
Skriver aven en del brev med farmor och farfar, vilket ar jatte kul! Nar mailar jag mycket med Pappa och Mormor&Morfar :) Men Mormor, kolla igenom posten noga de narmaste dagarna, kan komma ett brev dar ;)

Denna veckan blir de jobb 9-18 alla dagar, da preschool ar stangt pa torsdag. Sa en laaaang vecka framfor mig!! Men ska allt halla ut for till helgen far jag traffa min underbara Sara igen <3

Nu ska jag vila mig en stund! Hoppas alla har de bra dar hemma, tanker pa er och saknar er massor <3
Pussar & Kramar




Jag och Sofia <3

Ben&Jerrys <3

Georgetown <3





Jag och Gracie at Potomac River :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar