Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

12 oktober 2010

GYM!! :)

Sa igar jobbade jag endast 3 timmar, for var Columbus Day och min vardpappa var ledig, men behovde jobba hemma nagra timmar pa morgonen. Sa tog pojkarna till parken :) Var typ 30 grader igar och det ar mitten pa oktober, helt galet!! :P

Idag ar det jobba 9-18.. Sen blir det filmkvall hos Louisa med Valera mfl. :)

Igar testade jag och Louisa pa Fitness First gymmet. Var riktigt bra, valdigt trevlig och hjalpsam personal, paminde valdigt mycket om Sportlife!
Sa vi ska skaffa kort dar, kostar dock 199$ att joina och sen betalar man 20$ varje manad. Men ar ju ungefar som ett sportlife kort, nar jag koper genom innebandyn betalar jag 1999 kr for ett ar. Detta blir typ det, fast lite mer. Men hemma far vi ju rabatter, sa ar nog liknande ett Sportlife kort! :)
Kandes bra att komma igang med traningen, bara joggat lite hittills, men blir en helt annan grej nar man gar till ett gym. Sa nu ska vi borja med Zumba :) Dom har aven BodyPump, sa shit jag kommer bli biff har, gud va jag ska trana ;P

Nu ska jag ata en sen lunch, sen kolla pa lite Greys Anatomy, kopt sasong 6 :)

Pussar & Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar