Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

11 oktober 2010

Awesome Weekend with my Sara :)

Forlat att jag har varit seg pa att uppdatera har, men denna helgen har flygit pa i 190 hela tiden, herregud vi har hunnit gora sa otroligt mycket!

Efter jobbet i fredags sa akte jag till min underbara Sara :) Hon motte upp mig i Silver Spring, sen korde vi hem till henne! Hon bor typ som jag gor hemma i Sverige, ute pa landet! Tyckte hon bodde jatte fint, lugnt och skont ute i naturen :) Vi akte bara hem till henne och vande, pratade lite med hennes vardpappa som var jatte trevlig, hamtade kladdkakan och chokladbollarna som Sara fixat! Sen akte vi till en av Saras vanner for lite mat och umgas. Vi bjod pa kladdkaka och chokladbollar, typiskt svenskt ;) Sen var de nagra tyskor, brasilianare mm. Dom bjod pa mat eller desserter som var typiska for deras land!
Sen for vi hem till Sara igen, korkade upp en flaska vin och kollade pa dagen Idol avsnitt :) Somnade runt 03:00 p.m :P
Sen upp kl 9 lordag morgon for att gora oss iordning for Six Flags :)
Hamtade upp Isabella, en kompis till Sara och sen begav vi oss emot Baltimore och Six Flags :)
Detta var nast sista helgen innan dom stanger for sasongen, sa alla vatten attraktionerna var stangda.. Men dom hade verkligen mycket att aka och allt var sa mycket storre an hemma, Liseberg var litet i jamforelse! Dom hade en STOR, GIGANTISK bergochdal bana som heter Superman, herregud sager jag bara :) (Bilder kommer)
Vi hade sadan tur med vadret och allt, blev en riktigt lyckad dag!

Sen for vi hem till Sara och vande, sen korde vi hem till mig. Nar vi var nastan hos mig sa hande de som inte far hemma! Vi korde mot ett trafikljus som slog om till oranget och vi var nastan over, Sara borjade bromsa men jag sa KOR,KOR :P Sa hon korde och nar vi korde over linjen sa var det rott! Jag tittade at hoger pa den tvargatan, tror du inte att dar star det tva polisbilar...? :P Sa ser bara de bla sirenerna blinka och polis ljudet, dom kor upp bakom oss och ber oss kora at sidan! Var bara att gora det, gud va hemskt, kande mig sa dum emot Sara som sa till henne och kora.. Polismannen kom ut till Sara och bad om korkort och registering osv som dom alltid gor! Han var faktiskt trevlig, sa mer att de ar farligt att gora sa, speciellt dar som vi korde osv. Sa efter en stund slappte han ivag oss med ett leende pa lapparna och inga boter :) Men gud va nervos vi var!! Men nu har vi gjort det ocksa ;)
Val hemma blev det middag med familjen och sen gora sig iordning for kvallens PARTY :) Martina fyllde 21 i fredags sa kl 10.00 hamtade Sofia upp oss och vi akte till Georgetown. Gick till Thirdy Edition dar vi motte upp Martina mfl. Blev en lyckad kvall med kanske lite mycket av det goda ;P Tack alla underbara vanner!!
Vi kom hem kl 5 pa morgonen sa igar nar vi skulle ga upp kl 9 sa var vi ratt sega :P Louisa hamtade sedan upp oss vid 11 och vi ate till Potomac Mills for shopping :)
Hittade lite smasaker, men ingen jacka eller skor som jag behovde.. :(

Idag ar det mandag och Columbus Day har sa mina vardforaldrar ar lediga, men dom ska jobba lite hemifran nu pa morgonen, sa jag ska jobba nagra timmar bara :)

Annars ar allt bra med mig! Hoppas allt ar bra dar hemma!
Pussar & Kramar







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar