Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

1 oktober 2010

Torsdag, innebar sovmorgon :)

Idag sov jag anda till 10.30, vaknade da och kande mig sadar. Halsen gjorde ont och jag kande mig febrig. :( Min lillkille haft fatt en rejal forkylning sa han har sakert smittat mig! Tog mig upp ur sangen och tog ett langt harligt bad! At sen en god frukost bestaende av grot med banan och lite frukt :) Satte mig vid datorn en stund, pluggade lite infor korkors testet jag tankte gora nasta vecka! Gar riktigt bra, borjar bli riktigt bra pa alla skyltar och regler :)
Sen vid ett tiden sa korde jag till skolan for att hamta upp Axel och Olie :)

Idag har det verkligen regnat heeela dagen!! Inge kul alls sa vi har fatt halla oss inomhus!

Nu sitter jag i soffan med pojkarna, som kollar lite pa filmen cars, snart blir de varm mjolk och sen sangen :) Heidi och Leo har dejt-kvall idag, sa dom ar ute pa bio idag! Dom skulle se Toy Story 3 :P Leo gillar tecknade filmer! Dom skulle ga pa en biograf som dom pratat mycket om, dar man sitter vid bord typ, man kan ata och dricka ah allt medans man ser pa film. Det finns absolut inte i sverige.. :P

Kanner att hemlangtan kommer och gar.. Men har aldrig riktigt gratit an. Men nar jag ser en sorglig film eller sa, kanner jag att jag latt far tarar i ogonen, lattare an vanligt! Men tror de ar bra att grata, allt blir lattare da!

Nu ska jag fixa pojkarnas mjolk! Imorgon kommer varldens basta Sara hir for att sova over, sen pa lordag blir det IKEA med henne, Isi, Sarah och Ellen :) Langtar!!!

Massa Godnatt Pussar och Kramar

1 kommentar:

  1. Hej lilla gumman!
    Tänk vad tiden springer iväg....nu har du varit hemifrån i 6 veckor.Det händer hela tiden jätte många roliga saker för dig som man kan läsa.Underbart att din familj verkar så himla gulliga mot dig.Lycka till med kortkortstestet(du fixar det)Sköt om Dig tills dess Må Bäst BamseKramar Britt-Marie

    SvaraRadera