Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

29 september 2010

Lite hemlangtan!

Kanner av en liten hemlangtan idag, men inte pa nagot jobbigt satt sa jag sitter och grater, men bara saknar allt och alla dar hemma lite extra idag! Mina UNDERBARA familjemedlemmar, Mamma, Pappa, Johan, Mattias, Lars, Britt-Marie, Mormor&Morfar, Farmor&Farfar <3
Sen saknar jag min hund Meja nagot fruktansvart, hennes underbara ogon, vill bara burra ner ansiktet i hennes underbara och fluffiga pals <3
Mina underbara och fina vanner som betyder sa mycket for mig <3
Mitt underbara innebandylag med alla otroligt underbara manniskor. Pratade med Ewa nyss och hon skrev att jag saknas, ingen kommer nagonsin kunna fylla min plats i laget och pa planen <3 Sen nar jag kommer hem nasta ar sa kommer du aldrig mer slappa ivag mig, bara sa jag vet ;)

Igar nar jag var pa Starbucks sa fick jag pa mitt kvitto en grej som jag kunde ga in pa Starbucks hemsida, besvara nagra fragor om Starbucks och sen fick jag en GRATIS kaffe, vilken jag ville :) Sa nyss vart dar och inskaffat en Caramel Macchiato :)

Ikvall blir det bio med Nabila, Isi, Eva och kanske Louisa. Vi ska se "The Town" :)

Kramar

1 kommentar:

  1. Hej, mitt hjärta!!
    Ja du, vissa dagar längtar man mer än andra. Så är det för mig oxå!! När vi får prata på skype så hjälper det jättemycket för mig. Men en saknad och längtan finns där hela tiden...
    Jag får säga som Ewa: när du kommer hem igen så släpper jag dig inte så här långt igen!!!..... Samtidigt så är jag så himla glad för detta äventyr! Det måste man ibland ha i sitt liv, men då får man ge avkall på något. Som att ha sina nära och kära i sin närhet. Så gumman,,,kämpa på. Vi finns här på andra sidan Atlanten. Vi tänker på dig hela tiden och längtar....Puss o kram. Älskar dig massor!

    SvaraRadera