Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

3 oktober 2010

Underbara van, Sara Norgren

Igar efter jag slutat jobba sa akte jag till metron for att hamta upp min underbara van Sara :)
Vi akte till CVS och kopte harfarg, sen hem till mig for middag med familjen. Blev hemma lagad pizza, hur gott som helst :) Sen hjalpte Sara mig att farga haret, blev jatte bra, tack vannen :)

Idag klev vi upp vid 9 tiden, gjorde svenska pannkakor, at dom sen med jordgubbar, banan och sirap :) Mmm, riktigt gott!!

Sen vid 11.30 kom en valdigt, valdigt bakis Isa och hamtade oss :P Vi korde sen till Potomac Mills och IKEA!!!
Var en helt sjuk kansla nar man klev in pa IKEA, kandes precis som hemma, allting sag precis likadant ut! Blev lite sminkop, bla. en lampa, ljus, vas, filt mm. :)
Sen at vi lunch, blev sjalvklart kottbullar med potatismor (mashed potatoes) och lingonsylt :) Men ack da jag som ar sa himla forkyld, kande ju ingen smak.. :( Men hoppas jag snart igen aker dit sa! Sara sa att dom smakade gott iaf!

Nu ikvall har jag bara vart hemma, skulle egentligen gatt ut med Isa, Ellen och Sarah, men kande att min extrema forkylning stoppade mig! Far se vad morgondagen bjuder pa ;)

Godnatt Sverige <3
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar