Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

9 augusti 2010

Vill inte vara sjuk :(

Idag har jag vart hemma ifrån jobbet, hostar en massa och har haft feber. Har sovit hela dagen känns det som, druckit en massa honungs te och suttit vid datorn :P
Fixat färdigt mina papper och foto för mitt internationella körkort, så imorgon ska jag skicka in det tänkte jag :)

Pratade nyss med med min värdmamma Heidi på Skype :) Hon höll pojkarna vakna bara för att jag skulle få se dom! Dom brukar ha sin nap vid halv 2 tiden, nu var kl nästan 3 där, så dom vart väldigt griniga och så efter en liten stund.. :P Så vi fick sluta prata efter en stund så hon kunde lägga dom!
Men hon är verkligen hur go som helst :) Hon bryr sig så mycket om mig och försöker verkligen fixa och dona så mycket hon kan bara för att jag ska ha det så bra som möjligt! Tex. så vill hon att jag ska skicka henne lite kort som hon kan skriva ut och sätta in i ramar på mitt rum :) Asså bara en sådan sak är ju hur gulligt som helst!! Så är mitt rum lite som mitt eget redan när jag kommer dit :)
Sen vill hon att jag ska få nya kuddar i mitt rum, så hon frågade vad för kuddar jag föredrar, men vi kom fram till att vi får kolla på det när jag kommit dit ;) Svårt över nätet åh veta vilka kuddar jag föredrar :P Hon är för go!

Pratat lite med Tina och Chatrine Hinderman också. Cat kommer jag nog träffa i NY när jag är på skolan redan, hon ska försöka möta upp oss när vi är ute på våran "tour" i NY :) Så hon ska visa mig runt lite tänkte vi. Ska bli jätte kul och träffa henne, var flera flera år sedan jag såg henne sist!! :)

Min underbara mormor skämde bort mig med 3 rätters middag förut också :)
Så fort man är lite sjuk så skämmer hon bort en lite extra mycket!
Jag, hon och morfar satt nere hos dom i nästan 3 timmar, åt gott, pratade massa inför usa, kollade på kartor och så :) Dom har ju rest en hel del i usa så hon visade och berättade om en massa ställen jag måste besöka :)
Kommer sakna min underbara mormor och morfar massor <3
Dom berättade om när dom var på Honolulu och besökte Pearl Harbour. Jag har alltid älskat den filmen och jag ska dit när jag är usa, det har jag betsämt :) Så dom tyckte att jag absolut skulle åka dit! Hoppas jag får med mig någon, kanske Heidi? ;)

Nee, nu börjar klockan bli mycket. Dags och sova tror jag. Imorgon ska jag och mormor åka till K-älv och fixa nya skor till mig. Ska till IMEO och fixa riktigt ordentliga löp/promenad skor som jag ska ha med till usa :)

Ha de bra nu allihoppa!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar