Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

8 augusti 2010

TRÖTT!!!

Denna helgen var verkligen jobbig att jobba. Började kl 15.00 igår och slutade 15.00 idag, vanligtvis brukar detta passet gå bra eftersom man sover på natten. Men jag sov skit inatt verkligen.. :( Vet inte vad det var riktigt, men mådde inte helt hundra heller så :(
Så dagen på jobbet idag var en riktig kamp!
Skönt iaf att vara hemma nu, har slappat med film hela kvällen. Sen bjöd mormor mig på middag, god kycklingrätt :)
Inte haft någon ork till någonting i eftermiddag! Så var skönt åh bara slappa med film och mysa med hunden!

Imorgon så är det bara 2 veckor kvar tills jag åker :)
Tiden kommer verkligen säga SVISCH!! För alldeles nyss var det 3 veckor kvar och imorgon är det bara 2 :P
Jag längtar så otroligt mycket nu, går inte riktigt och beskriva. Ska bli så otroligt skönt och bara släppa allt här hemma, både det bra och de dåliga, få en paus ifrån sitt eget liv liksom! Låter kanske konstigt men jag behöver komma iväg ifrån allt lite, vart mycket ett tag nu. Jag behöver komma iväg, få uppleva massa nya saker, se massa nya ställen osv.
Tror att detta, att åka iväg som au pair är det bästa jag kan göra nu, jag behöver detta! Men det betyder inte att jag inte kommer sakna allt åh alla här hemma, för det kommer jag göra JÄTTE MYCKET!!!

Detta året kommer göra att jag växer som person något enormt! Sen att man får flytande engelska på köpet är ju inte fel ;)
Hoppas att Heidi loggar in på Skype snart, vill prata med henne :)

Puss&Kram gummigran*



Världens bästa Meja <3


Sötnosen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar