Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

7 augusti 2010

Jobb och åter jobb :P

Sitter på jobbet och börjar bli riktigt trött nu.. Jobbat sen 15:00 och väntar nu på att våran natt personal kommer så jag kan gå och lägga mig här på jobbet! Är så skönt när man jobbar helgen och har sov jour, för då behöver man inte gå upp vid 6 dagen efter utan vi hjälps åt och ofta räcker det att man går upp vid lite efter 7 :)

Få lite kontakt med olika tjejer som ska flyga med samma flyg som jag till NY :) Känns skönt och veta någon mer som sitter i samma sits som en själv! Att man har någon man känner litegranna iaf och kan prata med :) Blir många lååånga timmar annars och man lär kännas sig rätt ensam väldigt lätt..

Jag och Sara fick ju inte samma flyg tyvärr, hon åker ifrån Stockholm och jag ifrån Göteborg, såklart ;)
Så vi ses först i NY på skolan. Men bättre sent än aldrig :)

Pratade med Mrs. Hinderman idag också. Vi ska försöka ses när jag ändå är i NY :) Gud va länge sedan jag träffade henne, ska bli så kul och se henne igen!
Blir de inte av nu första svängen i NY så får jag åka upp någon helg och hälsa på dom!

Idag bjöd även min värdmamma Heidi med mig ut på en vänninas födelsedags firande samma dag som jag kommer till dom :) Skulle bli drink kväll på stans bästa resturang! Vadå cool värdmamma som vill gå ut och festa med en det första hon gör :) hehe
Sen är hon ju bara 34 år också så det gör nog mycket!!

Nee, nu får det räcka för idag! Hoppas alla mår bra och har det bra, för de har jag :)

Puss&Kram
Sandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar