Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

6 augusti 2010

Fredag och jag är ledig :)

Gud vad det åskade och regnade inatt.. Fick inte mycket sömn då min lilla hund sprang runt och var jätte orolig..! Till slut fick hon hoppa upp i sängen och sova bredvid mig, då blev hon lugn :)

Idag är jag ledig vilket är väldigt skönt, då jag ska jobba hela helgen sen! Så blir lugnt hemma idag, mamma och Co. drog iväg med husvagnen till Öland igår, så jag och hunden är hemma själv ett tag nu! Mamma ringde förut och berättade att dom hade jätte fint väder, klarblå himmel och strålande sol.. :P Varför är det alltid så fint där borta? Fattar inte det, borde vara finare på västkusten ;)

Tänkte jag skulle börja kolla lite på min packning idag :) Sen har jag skrivit en rätt så lång "att-göra" lista innan jag åker. Är faktiskt en hel del smågrejer och fixa med. Så blir nog en sväng till banken idag också!

Gud nu närmar det sig mer och mer :) Har fått kontakt med några andra tjejer som reser samtidigt som mig ifrån Landvetter, vilket känns bra så har man någon annan runt sig som man kan prata mer och rådfråga osv.
Aldrig fel med sällskap när man ska flyga 8,3 timmar ;)

Nej, nu får jag ta och sätta lite fart så dte händer nåt här idag! Tog mig en förtjänt sovmorgon så nu nalkas det en sen frukost ;P

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar