Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

10 augusti 2010

Tisdag!

Idag har jag spenderat i stort sätt hela dagen med mormor och morfar :)
Först åkte vi till IMEO och köpte mig ett par nya löp/promenad skor som jag ska ha med till USA. Dom är helt kanon asså, är jätte nöjd :) Eftersom jag, Heidi och Leo pratat om att träna tillsammans och kanske springa något mini-marathon så tänkte jag att det är bra med ett par ordentliga skor :)

Fått inhandlat lite smågrejer också, så som värktabletter, nässpray osv. Bra och ha saker :) Kan vara skönt och ha en laddning med sådant med sig över, så man har den första tiden iaf. Sen köper man ju nytt i usa.
På fredag ska jag åka in till stan. Då blir det till och leta presenter till värdfamiljen, växla pengar, köpa adapter mm. :)

Imorgon ska jag åka ut till farmor och farfar på Brännö och stanna där en natt :) Ska bli jätte mysigt och jag hoppas att vi får hyfsat väder också!! Ska bli så skönt och bara komma ut dit, är så lugnt och avslappnande där ute. Finns ju inge bil trafik alls och hela atmosfären är verkligen jätte lugn. Man blir så lugn och nervarvad :) Kan jag behöva nu innan resan!

Nu tror jag det är dags och lägga sig i sängen, får stiga upp rätt så tidigt imorgon!
Godnatt Världen.

Puss&Kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar