Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

31 augusti 2010

Tisdag

Imorse sa akte Heidi med Gracie till veterinaren vid 9 tiden sa da tog jag over pojkarna. Gav dom frukost, dom at sa duktigt bada tva :) Gracie har nagon form av svullnad i sitt oga som veterinaren behovde titta pa.
Sen gick vi ut pa en promenad. Jag hade lillkillen Axel i vagnen, Olie cyklade en bit framfor mig och jag hade hunden Kipp i min andra hand. Sa fullt os medvetslos :) Men allting gick kanon, vi gick runt nagra kvarter och sen hem igen.
Hemma igen sa lekte vi en massa inne, pojkarna alskar bollar, alla sorters bollar. Sa blir mycket boll lekar har pa dagarna, men det ar kul :) Synd bara att dom haller pa och bygger ute pa tomten, annars hade vi kunnat vara ute! Men inom narmsta manaden ska det vara fardigt sa :)
Sen kom Heidi hem igen runt 11 tiden, da gjorde vi matsack och stack ivag till Community Poolen :) Olie och Axel badade som aldrig forr, tank att plaska och skvatta vatten kan vara sa kul!! :) Sen fick jag lov for Heidi att ga bort till den stora poolen och simma nagra langder medans hon vaktade pojkarna! Var ratt skont, kanna att man ror sig lite. Kandes faktiskt i armarna att jag inte simmat pa ett tag! Ar ju iofs ute med hundarna och promenerar varje dag sa ror mig iaf nat :) Ska ta cykeln nagon dag ocksa och kanske skaffa gymkort, ar valdigt dyrt har bara. Far betala typ 800 kr i manaden for ett gymkort...

Nu ska jag strax vacka pojkarna, for da har dom vilat fardigt! Tror att Heidi kommer hem snart ocksa, da har hon sakert med sig Gracie som vart hos veterinaren hela dagen!
Ikvall far vi se vad som hander, jag vill komma ut lite pa egen hand faktiskt. Kanske blir en svang ner pa stan, kolla runt lite :) Langtar tills imorgon da vi ska pa Pool Party med varan LCC Melissa. Hoppas jag traffar lite andra au pairer i narheten har da!

Dags att ga!
KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar