Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

1 september 2010

Pool Party :)

Onsdag den 1 september idag, sa grattis kare bror pa din stora dag :) Du fyller 21 idag, galet egentligen! Men Grattis iaf kara Mattias :)

Dagen borjade med en tripp till en Hiking Park med Axel och Olie helt sjalv :) Vi korde forst dit sa Heidi kunde visa mig och sen korde jag och pojkarna dit helt sjalva! Heidi gjorde en liten karta till mig ifall jag inte skulle hitta, hon ar sa sot :) Men jag hittade hur bra som helst, ar stolt over mig sjalv, forsta gangen jag korde med pojkarna helt sjalv :)
Vi gick en svang in i skogen, kom sen till ett vattenhal typ, dar ville Olie kasta stenar i vattner, sa vi gick alla tre ner dit. Var fast dar med pojkarna i nastan en timma, att det kan vara sa kul att kasta vatten.. :P hehe
Sen tog vi oss ett litet mellanmal bestaende av Gold Fishes och lite saft :)
Sen korde vi hem, gjorde lite Tortillas lunch med ost och kyckling pa, hur gott som helst :) Sen var det dags for pojkarna och sova sin nap!
Sa jag satte mig vid datorn en stund, sen gick jag till narmsta affaren for att handla lite. Dom har Starbucks dar, sa jag testade en Iced Coffe men den var inte alls sa god som jag trodde.. :P Far blir en annan nasta gang.
Men iallafall, medans pojkarna sov sa kom grann au pairen Nabila over hit och halsade pa med sin van :) Hon skulle ocksa pa Pool Partyt ikvall sa vi sa att vi skulle ses dar!

Sen nar min vardpappa Leo kom hem vid halv 6 tiden sa gjorde vi oss iordning for att aka till min LCC Melissas Pool Party med tva andra LCC grupper :)
Var jatte manga au pairer dar, traffade Nina och Stella fran Au Pair Skolan :) Sen sjalvklart Nabila och aven Maggie som jag pratat med pa natet :) Sa imorgon ska jag och Nabila ut en svang, hon ska visa mig runt i Arlington lite, sen fredag ska nog jag och Nina aka och shoppa pa Tysons Mall :) Sen lordag ska jag ut med Katharina och kanske Julia :) Sa fullt upp hela helgen!!

Nu ska jag hoppa i duschen, ska bli skont. Kanner sig lite acklig nu efter en lang varm dag med mycket svett :P Och sen badadt i poolen nu pa kvallen ;)

Good Night Everyone <3
KRAMAR

A part of my street :)


Arlington County <3


Heidis friend Leslie's house, it's so nice :)


Starbucks Iced Coffe, not the most greatest one but it was okay ;)


This is my house :)

2 kommentarer:

  1. Var inne ch läste för första gången idag. Du har det ju jätte bra och det är underbart att läsa. Ta hand om dig så hörs vi mer senare. Kram PAPPA

    SvaraRadera
  2. Haha jag testade också just en icecoffee på Starbucks i Paris. Otroligt ÄCKLIG måste jag säga! Gud vad besviken jag blev :D Nästa gång jag råkar ramla in på en Starbucks någonstans i världen får det bli en latte eller cappucino..

    SvaraRadera