Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

22 augusti 2010

NYC imorgon, känns helt overkligt!

Herregud, imorgon lämnar jag Sverige för att bege mig till NYC och mitt Amerika äventyr :) Kan inte fatta att det äntligen är dags, sprungit runt hela dagen och fixat massor, men inte kunnat förstå riktigt att jag ska åka.. Vaknade vid halv 6 tiden och kunde verkligen inte somna om, så vid halv 8 fick jag gå upp.. :P Tog med mig Meja på en härlig morgon promenad och plockade blåbär :) Så åt en underbar frukost med blåbär och annat gott!

Carro och Malin mina underbara vänner var här förut och fikade :) Fick ett jätte fint fotoalbum som dom gjort till mig. Var en massa fina bilder, både gamla och nya och så hade dom skrivit så fint i den! Tack underbara vänner, ni är dom bästa :) Kommer ha med mig det albumet så jag kan titta i det under jobbiga dagar och tänka på er och alla galna saker vi gjort <3

Blev en mysig middag sen här hemma med mamma, lars och Johan :) Vart en allmänt lugn dag! Var färdig med min packning redan igår, så hade inte så mycket att göra idag. Jo jag och mamma åkte en sväng till K-älv för att köpa godis till mig och familjen ;) Blev lite gott och blandat utav allting!!

Träffat min moster och hennes familj också idag, sen mormor och morfar. Sagt hejdå till många idag, men inte gråtit något förrens vid sista.. Sa hejdå till en person som betyder väldigt mycket för mig, då kunde jag inte hålla tillbaka mina tårar längre.. <3

Är när man ska åka iväg så här som man inser hur mycket alla runt omkring betyder för en. Hur man tar alla för givet hela tiden, att dom alltid ska finnas där hos en. Men så ska man iväg i ett år och inte få träffa dessa underbara människor <3

Imorgon blir det till att gå upp vid 5 för att duscha och fixa det allra sista och sen åka mot Landvetter. Blir mamma och Lars som följer med dit. Kommer nog bli en hel del tårar imorgon, jobbigt men så är det! Ska möta upp en del andra au pairer innanför passkontrollen så det känns skönt! :)
Ska försöka få några timmars sömn sen, för morgondagen blir lååång. 8,5 timmars resa till NYC ifrån Tyskland. Sen 6 timmars tidskillnad också.. Men ska nog gå bra, får försöka sova lite på planet också!

Godnat världen och massa kramar på alla underbara människor, kommer sakna er <3

KRAMAR

1 kommentar:

  1. Hej Sandra! Hoppas du får dt underbart :D dt ska bli kul o följa ditt äventyr här :) Kössar o kramar Emelie

    SvaraRadera