Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

21 augusti 2010

Middag med familjen!

Lördag kväll, sitter här vid datorn och skriver några rader. Väntar på att Heidi ska logga in på Skype så vi kan prata lite, mamma ska vara med lite denna gången. Blir nog sista gången jag pratar med dom på Skype innan jag åker!

Idag har jag spenderat massa tid med mamma, bror, Lars, mormor och morfar :) Åt en helt underbar middag med färsk potatis och lax, till efterrätt åt vi en alldeles hemmalagad tårta som jag bakade! Satt och pratade länge om allt kring usa osv :)
Känns bra och ha spenderat mycket tid tillsammans med dom nu! Blir nog ännu mera imorgon.

Gud, imorgon kommer jag verkligen springa runt som en yr höna :P Packa upp och ner, behöver jag det eller inte..?, ha så mycket i huvudet så jag kommer bli snurrig ;) Sen kommer Malin och Carro hit, jag ska träffa Sofia på kvällen som förresten fyller 22 imorgon. Grattis i förskott gumman <3
Mina älskade vänner vad jag kommer sakna er..! Men ni ska ju komma och hälsa på så :) hihi

Tänker på alla i laget och klubben som nu är på träningsläger i Falkenberg och har det skit kul. Massa innebandy hela tiden, umgås och ha det kul. Jag skulle ju vart med om jag ej åkt på denna resan.. Men om ett år är jag tillbaka ;)

Min packning är i stort sätt färdig nu, är bara små saker som neccesär, hand bagaget fixar jag nog helt klart imorgon. Ska inhandla lite godis till familjen imorgon också. Leo, pappan i familjen, älskar tydligen svenskt godis så ska köpa extra till han för att få ett första bra intryck ;) hehe
Sen vill pojkarna och Heidi även dom ha lite godis!!
Känns så konstigt att packa ner sitt "liv" i en resväska som får väga max 23 kg. Packa det man ska ha under minst ett års tid. Sen självklart så köper man ju en massa nytt men ändå, är en konstig känsla och absolut inte lätt och välja vad man ska packa och inte..
Köpte en ny kamera igår också :) Blev en ny rosa Sony kamera, med 14,1 megapixel, verkar riktigt bra :) Den är bra och lite iaf och babyrosa så ;)

Det var nog allt för nu, Heidi loggar in på Skype när som också så måste vara beredd!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar