Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

19 augusti 2010

Börjat med några av alla farväl idag..

Nu börjar det jobbiga, att säga hejdå till alla människor.. :(
Var på middag uppe hos Pappa och BrittMarie med Johan förut, åt jätte god mat och hade det trevligt! Var väldigt jobbigt sen när man skulle åka hem och säga hejdå :( Kommer sakna min älskade, underbara, bästa och mest fantastiska pappa jätte mycket! Åh kommer sakna BrittMaries underbara mat och underbara leende!
Sen bar det av till Kastellegården för innebandy träning, sista träningen innan jag drar till USA. Asså gud va jag älskar mitt lag, alla lag kamrater, tränarna, hallen, atmosfären, ALLT!! Kommer sakna det enormt, men vet att ni tjejor kommer klara er galant och göra en grymme säsong ;) Åh ha det skit kul på tränings lägret ihelgen också, lira för mig med!!
Så nu har jag börjat säga hejdå till en del människor, men är många kvar!

Började dagen med en underbar massage hos en som mamma brukar gå till. Nästan aldrig vart på massage så, men herregud va underbart :) Är lätt inte sista gången jag gör det, ska börjar göra det mer regelbundet helt klart :) Var som en ny människa när jag gick därifrån!
Imorgon är sista fredagen i Sverige, sista chansen för riktigt Fredags-Mys. Så måste använda denna fredagen till max nu :)

Nu kallar sängen efter en lång dag!
Tack alla underbara för att ni är som ni är :)
SKIBK - Bästa innebandy klubben <3

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar