Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

26 augusti 2010

NYC idag

Hej pa er alla!

Idag vaknade man och har dragit pa sig en förkylning, har bara väntat pa detta.. Har skit ont i halsen, näsan rinner och huvudet värker. Sa har knarkat ipren, halstabletter och nässpray hela dagen ;P Var ju tvungen efter som idag var NYC turen :)

Vi tog bussen in till NYC, där plockade vi upp en guide som guidade oss igenom allt coolt :) Sen tog vi en battur ut och akte förbi Frihetsgudinnan och tillbaka. Sen akte vi förbi Ground Zero, det var faktiskt lite jobbigt, när man vet hur manga som miste sina liv där för bara 9 ar sedan! Sen akte vi upp i Rockefeller Center Building, The top of the Rock. Fräckaste utsikten över hela Manhattan, sag ända till New Jersey. Riktigt coolt, tog massa kort som jag lovar att lägga upp när jag kommit till min familj imorgon :)

Nu är vi alla skit trötta, ska packa innan vi lägger oss ocksa sa det är färdigt inför imorgon. Klockan 9.00 redan gar bussen ut till Washington DC och min familj Fitzharris :) Jag kan verkligen inte vänta!!

Godnatt allihopa, saknar er alla <3
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar