Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

27 augusti 2010

Framme hos familjen :)

Idag kom jag antligen fram till min familj i Arlington, Washington DC :)
Efter en laaaang bussresa sa kom vi antligen fram tills motesplatsen. Dar motte Heidi mig med pojkarna, Axel och Olie :)
Vi akte hem dar jag fick traffa pappa Leo, hundarna och katten :) Dom bor jatte fint, pa en riktig sadan dar amerikansk gata, riktigt fint. Men dom haller pa och bygger om lite just nu, men det kommer bli kanon fint sen :)
Heidi ar sa gullig, jag bara alskar henna redan :) Hon hade fixat ut min kort jag skickat till henne och skrivit ut dom och satte in i fotoramar :) Var kort pa Mamma&Lars, Mormor&Morfar och Farmor&Farfar :) Maste fixa ett kort pa pappa och brittmarie ocksa!
Sen hade hon gjort iordning en liten gift-box med bodyshop saker, sa otrolig gullig :)

De forsta vi gjorde nar vi kom hem var att ga ut och ata pa en jatte mysig resturang, som hade saaa himla god mat!! At en Chicken Ceasar Salad :)
Efter maten gick vi hem igen, da fick som sina paket och herregud va glada dom blev :) Olie ville bara ha mer och mer paket. Blev jatte glad for sin fotbolls troja med shorts och strumpor till, han ville inte ens ta av sig sen utan sova i den ;) hihi
Heidi och Leo blev jatte glada for sina bocker och Heidi uppskattade Bjorn Borg Sweden trosorna jag kopt henne :) Fick en stor och go kram av dem bada efter present oppningen!

Sitter nu och lyssnar pa min ipod som jag kopplat in till min docknings station som Heidi kopt till mig :) Inte alls fel maste jag saga! Sen har hon aven kopt mig en ny hartork, hon skammer verkligen bort mig ;P

Nu ska jag forsoka sova, trott efter resan, au pair skolan + att jag inte ar helt frisk heller, nasan rinner som bara den!!
Godnatt Varlden!

Kramar <3

3 kommentarer:

  1. du måste ju skriva om vädret sötnos :D är inte alls avis på dig. Får vara i washington DC :o byt plats med mig förfän..kul att du har det bra där iaf :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad härligt att allt känns bra! Ja vädret är vi nyfikna på! Här hemma är det kallt och regnigt du missar inget kan jag lova!! OOps, nu tittar solen fram igenom de svarta molnen!!!!
    Håller på och målar om i vardagsrummet nu föresten, bättre sent än aldrig! Du får berätta vilket godis de tyckte bäst om så skickar jag mer!! Ha det bäst älskling!! Puss och kram!
    Mamma

    SvaraRadera
  3. Äntligen kan man kommentera, mycket bra!
    Vad härligt att höra att du trivs så bra, o vad roligt att kidsen blev så glada! Haha fint att skämmer bort dig så, men det var inga dåliga presenter du tog med dig heller :) Ser fram emot bilder!
    Ta hand om dig gumman, puss o kram

    PS. "Måste fixa ett kort på Malin också" skulle det va, du skrev visst lite fel där.. ;)

    SvaraRadera