Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

11 oktober 2013

Autum days.

Tog mig en välförtjänt sovmorgon igår, gick upp först vid 9 då Tobias kom upp för att äta frukost! Kände efter två långa planeringsdagar att jag var väldigt trött, plus att en natt på jobbet väntade, så då passa de utmärkt med en sovmorgon :)
Gjorde mig en god kopp te kröp ner i soffan tittandes på Pretty little liars.

Hade en mysig förmiddag hemma med lite städ och fixande. Vid lunch åkte jag ut till stallet och red en sväng på Palita. Tanken var att bara rida ut, men hon var väldigt pigg så fick bli 15 min jogg i paddocken också ;)
Fixade och grejade lite efteråt tillsammans med Susanne i stallet. Så mysigt att gå runt och småfixa nät det är någon annan i stallet också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar