Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

19 september 2013

Ruff day turned out to be a good day :)

Imorse när jag slutat jobba mådde jag inge bra alls. Tung i huvudet och kände mig febrig, så tog tempen hemma men den visade ingen feber. Så jag gotta ner mig i soffan med god frukost, te och serier! Somnade efter en kort stund och sov flera timmar på soffan, riktigt härligt :)
Mådde bättre när jag vakna, vilket var skönt.

Upp och hoppa, fixa middag till älsklingen. Pasta med laxsås, riktigt gott :)
Sen fixa vi med papperna för ansökan om förhandsbesked till vårat husbygge och fick skrivit i det mesta. Ska fylla i det sista med lite hjälp och ska moster skriva på, så kan vi skicka in det sen :)
Var ute på området i över 2 timmar igår, först med Åke och kollade möjligheter där vi ville bygga och det skulle inte vara några som helst problem :) Sen kom även mamma upp, så himla bra att ha flera personers ögon och åsikter, blir absolut bäst då!

Tog mig faktiskt ut på en härlig PW efter middagen då solen sken otroligt vackert ute och jag mådde bättre. Var egentligen min vilodag idag, men en PW skadar ju aldrig ;) Blev härliga 4.5 km.
Nu ska jag fixa lite för katterna, poppa popcorn till mig och krypa ner i soffan åh kolla på Idol :)

Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar