Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

18 september 2013

En bra dag :)

Haft en effektiv morgon då jag var på gymmet redan vid 8 och körde ett Indoor pass med Lisa :)
Sen drog jag till stallet och red ut en härlig tur på Palita. Hon var ganska spänd då de va hundar som skällde någonstans i skogen, men på slutet av turen fick jag henne att slappna av riktigt fint :)
Gosa och pussat på alla hästarna och bekantat mig med stallets nytillskott Lola. Hon är lite svårflörtad men ett spännande projekt för oss i stallet i höst. Men hon går ej att rida pga en skada. Men vi hoppas kunna gå ut med henne och kanske ta med henne på skritt turer ibland :)

Nu blir de god sallad till lunch och Pretty Little Liars :) Ska bänka mig i soffan sista 2 timmarna innan Tobbe slutar!
Kom på förut att närmsta 7 dagarna jobbar jag 5 nätter, så bäst att vila upp sig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar